تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3770925
شناسه : 3770925
تاریخ :
حفظ کرامت دانش آموزان کمیته امداد با اجرای عدالت آموزشی اقتصاد ایران: رئیس کمیته امداد گفت: هر قدمی که برای اجرای عدالت آموزشی و ارتقای آینده‌سازان کشور برداشته می‌شود، برای حفظ کرامت دانش آموزان تحت حمایت است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمرتضی بختیاری، در دومین رویداد تجلیل از برگزیدگان دانش‌آموزان پذیرفته شده در سمپاد و مدارس نمونه دولتی کمیته امداد، ضمن قدردانی از آموزش و پرورش، سازمان سمپاد و مؤسسه علامه حلی، افزود: افتخار می‌کنم نوکر این فرزندان هستم و اگر هر قدمی برای اجرای عدالت آموزشی و ارتقا آینده سازان کشور برداشته می‌شود، برای حفظ کرامت شما است.

وی خطاب به دانش آموزان سمپاد گفت: شما در پیشگاه خداوند مقرب هستید و خوشا به سعادت شما که در روز شهادت امام رضا (ع) در جوار ایشان حضور داشتید.

بختیاری افزود: علامه حلی شخصیت بزرگی بود، کار ارزشمند این مؤسسه قطعاً در عدالت آموزشی به ما کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به قیام ۱۷ شهریور و کشتار مردم در سال ۱۳۵۷، گفت: در این روز چند هزار نفر به شهادت رسیدند و پیام این خون‌ها برای شما درس خواندن و برای مسئولان نوکری است.

بختیاری با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب رهبری، افزود: بر اساس این بیانیه در عدالت آموزشی و اجتماعی در برخی جاها دچار عقب ماندگی هستیم و شما دانش آموزان با خوانش این بیانیه، نسبت به آنچه در آن است جامه عمل پوشانید و امید ما به شما دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور است.

وی گفت: وزارت آموزش و پرورش می‌تواند با کمک مؤسسه علامه حلی، به کمیته امداد در بخش‌های مختلف از جمله خیرین داشته باشد.