تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3770916
شناسه : 3770916
تاریخ :
ورود ۵۰۰ هزار گردشگر در پنج روز گذشته به مشگین شهر اقتصاد ایران: مشگین شهر_ فرماندار مشگین شهر گفت: حدود ۵۰۰ هزار گردشگر در پنج روز گذشته از چهل سایت گردشگری مشگین شهر بازدید کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

شهرام محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: حدود ۵۰۰ هزار گردشگر در پنج روز گذشته از چهل سایت گردشگری بازدید داشتند و ۶۰ هزار اقامت در مراکز اقامتی داشتیم.

وی افزود: از ۱۲ شهریور تا به امروز و چند روز آینده کلیه مراکز اقامتی اعم از هتل، هتل آپارتمان، خانه مسافرها، کمپ‌ها، پذیرایی‌های بین راهی و تفرجگاه‌ها تکمیل و اکثر مسافران که اقامت پیدا نکردند در پارک‌ها و مناطق نمونه گردشگری چادر به پا کردند.

محمدی با اشاره به حضور گردشگران از تفرجگاه‌های مشگین شهر بیان کرد: خوشبختانه اکثر روستاها در اسکان مسافران همراهی کردند و علیرغم افزایش بیش از حد مسافران و گردشگران هیچ مشکلی از بحث کمبود نان، آب و سایر خدمات نداشتیم.

فرماندار مشگین شهر تصریح کرد: همکاری و ارائه خدمات تمامی تأسیسات و مؤسسات گردشگری و تمامی صنوف خدمات رسان در این چند روز فوق العاده بود و در چند روز گذشته هر روز گشت تلفیقی و گشت نظارتی میراث از تمامی تأسیسات انجام می‌گرفت.

محمدی از همه صاحبان واحدهای گردشگری، آبگرم‌ها، هتل‌ها، اقامت گاه‌ها و همچنین اصناف خواست در خدمات رسانی شایسته به مهمانان اهتمام کنند.

وی در پایان از تمامی سرمایه‌گذاران در بخش گردشگری دعوت به سرمایه گذاری کردند و گفت: همه دستگاه‌های اجرایی نیز موظف به همکاری همه جانبه می‌باشند.