تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3770898
شناسه : 3770898
تاریخ :
تصاویرِ اشک‌های دختر زیبای فلسطینی فراگیر شد اقتصاد ایران: انتشار تصاویری از یک دختر فلسطینی که در صف دریافت پیتزا به شدت گریه می‌کند در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

فرارو: انتشار تصاویری از یک دختر فلسطینی که در صف دریافت پیتزا به شدت گریه می‌کند در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده است.

یک دختر فلسطینی در اثر ازدحام جمعیت برای گرفتن تکه‌ای پیتزا از یکی از آسایشگاه‌های غذا در خان یونس در نوار غزه، به شدت گریه می‌کند.

تصاویری از یک دختر فلسطینی منتشر شده که حاکی از بحران گرسنگی در غزه است. این دختربچه در اثر ازدحام جمعیت برای گرفتن یک تکه پیتزا از یکی از موسسات خیریه خان‌یونس در جنوب غزه به شدت گریه می‌کند.

نکته قابل توجه این است که تصاویر این دختربچه به طور گسترده در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است و برخی آن را بازتابی از واقعیت بدتر شدن فاجعه غزه می‌دانند.

غزه ۱۱ ماه است که از محدودیت‌های ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه به ویژه در شمال رنج می‌برد. روز چهارشنبه سربازان اسرائیلی به رانندگان کامیون‌های کمک‌های بشردوستانه حمله کرده و پس از ضرب و شتم و برخی از آن‌ها را بازداشت کردند.

کمیته بین‌المللی صلیب سرخ اعلام کرد، گرسنگی و بیماری، مردم غزه را که با ادامه جنگ، در شرایط سختی به سر می‌برند، از پای درآورده است.

ساره دیویس سخنگوی کمیته بین‌المللی صلیب سرخ گفت که برخی از والدین تنها می‌توانند روزانه یک وعده غذایی به فرزندان خود بدهند و برخی خود غدا نمی‌خورند تا فرزندانشان غذا داشته باشند.

تصاویرِ اشک‌های دختر زیبای فلسطینی فراگیر شد

تصاویرِ اشک‌های دختر زیبای فلسطینی فراگیر شد

تصاویرِ اشک‌های دختر زیبای فلسطینی فراگیر شد

تصاویرِ اشک‌های دختر زیبای فلسطینی فراگیر شد