تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3770885
شناسه : 3770885
تاریخ :
اعتراض امام‌جمعه کرج به ساخت مسکن ۲۵ متری اقتصاد ایران: نماینده ولی فقیه در البرز گفت: چند وقت قبل کلنگی را زدند در همین منطقه البرز جهت مسکن کوچک. به نظرم می‌رسد باید دقت بیشتری شود و تجدیدنظری باید صورت بگیرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ایسنا: نماینده ولی فقیه در البرز گفت: چند وقت قبل کلنگی را زدند در همین منطقه البرز جهت مسکن کوچک. به نظرم می‌رسد باید دقت بیشتری شود و تجدیدنظری باید صورت بگیرد.

آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی به کلنگ زنی مسکن ۲۵ متری در ماهدشت هم اشاره و اعلام کرد: چند وقت قبل کلنگی را زدند در همین منطقه البرز جهت مسکن کوچک. به نظرم می‌رسد باید دقت بیشتری شود و تجدیدنظری باید صورت بگیرد. خیلی روشن است که صدمات و لطمات جبران‌ناپذیری به فرهنگ اسلامی و به بافت اجتماعی خواهد زد و حتی مشکلات اقتصادی به وجود می‌آورد این قصه که بخواهند خانه‌های ۲۵ متری و ۳۰ متری بسازند با آن جهاتی که می‌خواهد در آن رعایت شود.

وی افزود: فقط اشاره کردم و اگر لازم شد در آینده توضیح بیشتری خواهم داد. قطعاً لازمه این کار، کارشناسی دقیق و همه‌جانبه است. رئیس‌جمهور محترم دائم به بحث کارشناسی تأکید می‌کنند؛ توصیه می‌کنیم که در این کار مجدداً تجدیدنظر شود و کارشناسی دقیقی شود. واقعاً فرهنگ جامعه و دین جامعه و مسائل مختلف اجتماعی را این کار برهم خواهد زد.