تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3770870
شناسه : 3770870
تاریخ :
قمی‌ها در راهپیمایی «جمعه خشم» جنایت‌های اسرائیل را محکوم کردند اقتصاد ایران: مردم قم با خواسته جدی‌تری خواهان انتقام از رژیم صهیونیستی در قبال جنایات رژیم منحوس در به شهادت رساندن شهید هنیه و شهدای مقاومت و محو شدن این جرثومه فساد از دامان بشریت شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها - دانیال قنبری: مردم انقلابی شهر مقدس قم با شرکت در راهپیمایی جمعه خشم از جنایات رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی اعلام انزجار و از مردم مظلوم و مسلمان فلسطین اعلام حمایت کردند.

نمازگزاران آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه مردم شهر مقدس قم با سر دادن شعارهای استکبار ستیزی و دشمن ستیزانه و حضور پرشکوه خود برگ زرینی دیگری را در تاریخ مقاومت و انقلاب اسلامی به یادگار گذاشتند.

مردم شریف و مؤمن و ولایتمدار قم ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین، سکوت مدعیان حقوق بشر را در مقابل جنایات رذیلانه مستکبران عالم و اقمار آمریکایی محکوم کردند.

اقشار مختلف مردم قم از پیر و جوان در این راهپیمایی خواهان انتقام از رژیم صهیونیستی در قبال جنایت این رژیم منحوس در به شهادت رساندن شهید اسماعیل هنیه و شهدای مقاومت و محو شدن این جرثومه فساد و نکبت بار از دامان بشریت شدند.

مردم مؤمن شهر مقدس قم و ملیت‌های مختلف بار دیگر تبعیت و تمکین خود را از رهبر فرزانه انقلاب اعلام داشتند و همه با یکدلی بر این باور بودند که بی‌تردید سقوط رژیم سفاک صهیونیستی به زودی رقم می‌خورد و دل‌های مسلمانان، حق طلبان عالم که مالامال از کینه، نفرت، بی‌تابی و انتقام است را شاد خواهد شد.

این مردم قدردان نیز با بانگ ذکر «العجل العجل» با مهدی موعود تجدید عهد بستند و در محضر امام عصر (عج) طلب عافیت کردند و در دل از ایشان خواستند تا تیر رسامی به قلب ظالمان اصابت کند و وجود ننگین جانیان عالم از کره خاکی ساقط شود.

در شرایط کنونی که ملت آزاده ایران منتظر انتقام و پاسخ قاطع به ترور رهبر مجاهد حماس شهید اسماعیل هنیه هستند و در آستانه سالروز قیام ۱۷ شهریور، در تداوم راهپیمایی جمعه‌های خشم، مردم شریف و انقلابی قم به امید تحقق وعده الهی در گرفتن انتقام خون مظلوم و پیروزی ملت ستمدیده فلسطین در حمایت از مردم مظلوم غزه و در اعتراض به جنایات و کشتار بی رحمانه غده سرطانی صهیونیست راهپیمایی کردند.

مردم ولایتمدار قم ایستادگی و مقاومت را رمز افول آمریکای مستکبر دانستند و از ۱۷ شهریورماه به عنوان عاشورای نهضت اسلام و انقلاب اسلامی یاد کردند.

امروز بانگ الله اکبر، لا اله الا الله، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از زبان ملت حزب الله قم نمی‌افتاد و شعارهایی مهدوی نظیر «یا بن الحسن دل‌ها همه خون ببین، جنایت آمریکا جفای صهیون ببین» و «یا بن الحسن العجل العجل» سر می‌دادند.

مردم شریف شهر مقدس قم در این راهپیمایی پیام انقلاب، شهدا، خون امام حسین (ع)، فریاد هر مسلمان، اصل پیام دین و کلام رهبر را هیهات من الذله دانستند.

این مردم نیز با بانگ شعار «اسلام پیروز است آمریکا نابود است» و «فلسطین پیروز است اسرائیل نابود است» و «ای مهدی صاحب زمان الامان الامان» بغض آکنده از خشم و انتقام خود را از اوزان خباثت و پلیدی بد سرشت‌ترین موجودان عالم حلول یافته در کالبد انسان نشان دادند.

نمازگزاران قمی و اقشار مختلف مردم در پایان این راهپیمایی با آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل اعلام داشتند که در آینده‌ای بسیار نزدیک صبر و استقامت مردم ستم‌دیده فلسطین و غزه، سنگ‌ریزه‌های لشکر ابابیل را به دژی مستحکم تبدیل می‌کند و با جوشش خون تازه‌ای در رگ‌های مجاهدان، اسرائیل از جغرافیای جهان محو خواهد شد.