تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3770855
شناسه : 3770855
تاریخ :
اساس سازمان ملل به زیر سؤال رفته است اقتصاد ایران: ایلام-امام جمعه ایلام گفت: به دلیل بی توجهی به نسل کشی در غزه، اساس سازمان ملل به زیر سؤال رفته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه ایلام با بیان اینکه اگر سازمان ملل و شورای امنیت در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کند در واقع فلسفه وجودی این سازمان باطل می‌شود، گفت: نسل‌کشی مردم مظلوم غزه و فلسطین، حمایت دائمی آمریکا و برخی از کشورهای عربی و غربی از صهیونیست‌ها محکوم است.

وی با اشاره به اینکه امروز یک روند تحولی خوب در دنیا را برای دفاع از مظلومان جهان و مردم مظلوم غزه را مشاهده می‌کنیم، اظهار کرد: امروز ملت‌های جهان بیدار و آگاه شده‌اند، آزادی‌خواهان و ملت‌های آزادی‌خواه جهان، دنبال اجرای عدالت هستند و این نکته‌ای امیدوارکننده برای فراهم‌شدن زمینه ظهور در مقیاس جهانی است.

وی افزود: در روزهای اخیر، صهیونیست‌ها جنایت خود را متوجه کرانه باختری کرده‌اند و همان جنایتی که در غزه باهدف نسل‌کشی مسلمانان مرتکب شده‌اند در کرانه باختری نیز انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: پیامبر اکرم (ص) فرمودند بالاترین عبادت انتظار فرج است، ابراز کرد: انتظار فرج و منتظر فرج بودن شعار نیست، بلکه فرهنگی است که مبتنی بر عمل است و باید تکالیفی که منتظر به‌عهده دارد انجام دهیم تا به‌عنوان فرد منتظر شناخت شوییم.

امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه انتظار فرج دارای الزاماتی است، گفت: انسان منتظر باید دین‌شناس باشد، عقاید، احکام و اخلاق را بشناسد و تقید به انجام وظائف و تکالیف شرعی داشته باشد، کسی نمی‌تواند بگوید من منتظر انسان مصلح هستم ولی خودش صالح نباشد.

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه آینده درخشانی با ظهور حضرت امام زمان (عج) در دنیا تحقق پیدا می‌کند، یادآور شد: برخلاف برخی از مکاتب مادی که آینده جهان را تیره و تار می‌بینند و سرنوشت شومی را برای آن پیش‌بینی می‌کنند، از نگاه منتظران ظهور، آینده دنیا درخشان، عالی و مطلوب است.