تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3770847
شناسه : 3770847
تاریخ :
لزوم توجه و رسیدگی بیشتر به تعاونی‌ها در سطح کشور اقتصاد ایران: خلیل آباد- امام جمعه خلیل آباد گفت: استفاده از ظرفیت تعاونی‌ها در شرایط اقتصاد کشور بسیار حائز اهمیت است لذا توجه و رسیدگی به تعاونی‌ها توسط دولت امری ضروری است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی دستجردی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان خلیل آباد اظهار کرد: براساس منویات رهبری همه دست اندرکاران باید موانع پیشرفت که بر گرفته از منویات هفتگانه رهبری است را آویزه گوش خود قرار دهند.

امام جمعه خلیل آباد افزود: امروز اگر مدیری بدون توجه به منویات رهبری در مسندی کار کند، ماندن او در مسؤولیت حرام است و تصرف محسوب می‌شود.

وی افزود: در برابر دشمنان باید کاملاً هوشیار باشیم.

دستجردی افزود: نسخه‌های پیچیده شده دشمنان قابل قبول نیست و باید بدون اعتماد به این نسخه‌ها آنها را مورد توجه قرار ندهیم.

امام جمعه خلیل آباد اشراف گری در جامعه اسلامی را از موانع پیشرفت نام برد و گفت: موانع کار برای مدیران و یا افراد غیر مدیر موجب عدم پیشرفت کاری است.

وی با بیان اینکه وقتی بی عدالتی در جامعه نباشد جامعه پیشرفت می‌کند افزود: عدم باور به ظرفیت داخلی توسط بعضی از افراد چه مسئول و یا غیر مسؤول از مواردی است که باید فردی که در مسند کار است بخوبی درک کند.

دستجردی گفت: استفاده از ظرفیت تعاونی‌ها در شرایط اقتصاد کشور بسیار حائز اهمیت است لذا توجه و رسیدگی به تعاونی‌ها توسط دولت امری ضروری است.

امام جمعه خلیل آباد ضمن گرامیداشت آغاز ربیع الاول و هفته تعاون اظهار کرد: تعاون در جامعه خیلی مهم است که در همین راستا شرکت تعاونی‌های متعددی در کشور تشکیل شده است اما یک نکته اساسی که وجود دارد این است که نظارت و رسیدگی به تعاونی‌ها در سطح کشور خیلی خوب اجرا نمی‌شود.

وی توجه به اقتصاد تعاونی را ضروری نام برد و افزود: شیوه کار اقتصاد تعاونی گره گشا است.

دستجردی با بیان اینکه معلمین و فرهیختگان و معتمدین شهرستان به مسائل جمعیتی توسط جوانان نگاه ویژه ای داشته باشند افزود: یکی دیگر از مسائل مهم کشور مساله جمعیت است که باید با گفتمان سازی بین جوانان این موضوع مهم حل شود.

امام جمعه خلیل آباد با اشاره به اقدامات کرانه باختری در غرب آسیا گفت: جریان مقاومت در غرب آسیا توانسته است چتر خودش را جوری پهن کند که بساط اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها جمع شود.