تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3770845
شناسه : 3770845
تاریخ :
هیچ رویدادی در غرب آسیا بدون توجه به محور مقاومت رقم نمی خورد اقتصاد ایران: ملارد- امام جمعه ملارد گفت: هیچ رویدادی در غرب آسیا بدون در نظر گرفتن محور مقاومت رقم نمی‌خورد و این یک دستاورد بزرگ است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی خوبانی در خطبه‌های نماز جمعه ملارد طی سخنانی گفت: ظهور شبکه مقاومت شرایطی را فراهم کرده که هیچ رویدادی در غرب آسیا بدون در نظر گرفتن محور مقاومت رقم نمی‌خورد و این یک دستاورد بزرگ است.

امام جمعه ملارد اضافه کرد: الگوی مقاومت در غرب آسیا به طور چشمگیری در حال گسترش است و شکست‌های چندباره صهیونیست‌ها در یک ساله اخیر نشان می‌دهد که نظم منطقه دیگر مطابق میل آمریکا ترسیم نشده و ورق برای آنان برگشته و آنها نقش آفرینی سابق را در منطقه ندارد.

وی با بیان این که شش عامل در تحقق تمدن اسلامی اهمیت دارد، گفت: سستی در ایمان انقلابی، عدم باور به ظرفیت‌های درونی، اعتماد به نسخه‌های پوسیده غربی، دنیازدگی و اشرافگری، کم کاری و کم انگیزگی مسئولان و عدم مبارزه جدی با فساد و کانون‌های چرکین فساد موانع تحقق جامعه و تمدن اسلامی است.

خوبانی اضافه کرد: انقلاب ما بر اساس مردم سالاری دینی و به برکت اسلام پایه گذاری شده و غفلت از این مبانی مانع رسیدن به اهداف خواهد شد.

امام جمعه ملارد گفت: دولت آقای پزشکیان در سایه رهبری داعیانه مقام معظم رهبری، به این مبانی پایبند بوده و برای تحقق جامعه اسلامی تلاش می‌کند.