تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3770842
شناسه : 3770842
تاریخ :
دیدار وزیر ورزش و رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک اقتصاد ایران: وزیر ورزش و جوانان ایران با رئیس برزیلی کمیته بین‌المللی پارالمپیک دیدار کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از پاریس، امروز (جمعه) در حاشیه رقابت‌های دوومیدانی در استادیوم استادوفرانس پاریس، احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان با اندرو پارسونز رئیس کمیته بین‌المللی پارالمپیک دیدار کرد.

در این دیدار که سید محمد پولادگر سرپرست کاروان «فرزندان ایران» نیز در آن حضور داشت، دنیامالی توسعه ورزش توان‌یابان و جانبازان را از ماموریت‌های اصلی خود بر شمرد و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به دنبال توسعه ورزش توان‌یابان و جانبازان به ویژه در رشته‌های بانوان است و در حال برنامه‌ریزی برای پارالمپیک آتی هستیم.

پارسونز نیز ضمن قدردانی از وزیر ورزش برای حضور در بازی‌های پارالمپیک اظهار کرد: باید از ایران به خاطر تمامی حمایت‌های انجام گرفته از ورزش توان‌یابان قدردانی کنم. ایران نمادی از توسعه ورزش توان‌یابان در دنیاست. سال گذشته همکاران من در کمیته اجرایی پس از بازدید از ایران از امکاناتی که کشور شما در اختیار این رشته‌ها قرار داده است تمجید کردند و این باعث امیدواری است.

در پایان این دیدار، دنیامالی از رئیس برزیلی کمیته بین‌المللی پارالمپیک برای سفر رسمی به ایران دعوت و پارسونز نیز برای کاروان ایران در ادامه این بازی‌ها آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/