تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3770841
شناسه : 3770841
تاریخ :
جلسه سرنوشت‌ساز هیئت مدیره استقلال/ نکونام یا مربی بلوک شرق؟ اقتصاد ایران: جلسه مهم هیئت مدیره باشگاه استقلال برای تعیین تکلیف کادر فنی این تیم در هفته پیش‌ رو برگزار می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ادامه همکاری جواد نکونام با باشگاه استقلال همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. پس از شکست برابر استقلال خوزستان و کسب 4 امتیاز از 3 مسابقه، زمزمه‌هایی مبنی بر برکناری جواد نکونام و حضور یک سرمربی خارجی مطرح شد، موضوعی که باشگاه استقلال آن را تکذیب نکرد.

قرار بود روز گذشته (پنجشنبه) مسئولان استقلال در این باره تصمیم‌گیری کنند اما این اتفاق رخ نداد. هیئت مدیره استقلال در دو سه روز آینده تشکیل جلسه می‌دهد تا تکلیف نیمکت آبی‌پوشان مشخص ‌شود. در این جلسه سرنوشت‌ساز موضوع برکناری یا ابقای نکونام مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در صورتی که بنا باشد نکونام به فعالیتش ادامه دهد؛ کادر فنی با حضور دستیاران خارجی به جای مربیان فعلی تقویت خواهد شد اما اگر اعضا به جمع‌بندی برای برکناری نکونام برسند آن وقت سرمربی خارجی هدایت استقلال را برعهده خواهد گرفت.

گفته می‌شود مربی مدنظر مالکان باشگاه استقلال تا این لحظه از بلوک شرق اروپا است و اگر بنا به تغییرات باشد و نظر مالکان باشگاه تغییر نکند یک مربی از بلوک شرق اروپا سکان هدایت استقلال را برعهده می‌گیرد. با این وجود باید منتظر ماند و دید در صورت جمع‌بندی برای برکناری نکونام آیا مربی از همین خطه اروپا انتخاب می‌شود یا در روزهای آینده مالکان باشگاه تصمیم خود را عوض کرده و گزینه دیگری را به عنوان سرمربی جدید معرفی می‌کنند.

انتهای پیام/