تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3770834
شناسه : 3770834
تاریخ :
ایستادگی در مقابل رژیم صهیونیستی وظیفه مهم مسلمان ها است اقتصاد ایران: گرگان- امام جمعه موقت گرگان گفت: امروز ایستادگی در مقابل رژیم صهیونیستی یک از وظایف مهم مسلمانان است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد مهاجری در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان، اظهار کرد: خداوند در آیات قرآن کریم مؤمنان را به رعایت تقوا دعوت می‌کند.

وی افزود: همان گونه که در آیات قرآن کریم اشاره شده است همه ما انسان‌ها باید توجه داشته باشیم که برای فردای قیامت خود چه توشه‌ای جمع آوری کرده‌ایم.

امام جمعه موقت گرگان گفت: تقوا صفتی است که انسان را از گناه و نافرمانی خداوند متعال، باز می‌دارد و بر طاعت و بندگی فرد برمی‌انگیزد.

وی در ادامه با اشاره به شهادت امام حسن عسکری (ع)، افزود: ایشان در روایت‌های خود می‌فرمایند مسلمانان باید با اهل سنت خوب برخورد کنند و در زمان بیماری به عیادت آنها بروند و اگر حق و حقوقی دارند حتماً ادا کنند.

مهاجری اظهار کرد: طبق فرموده ائمه معصوم ما انسان‌ها باید با همه برخورد خوبی داشته باشیم و با همه به نیکی سخن گوییم.

امام جمعه موقت گرگان با اشاره به اینکه بعد از رحلت امام حسن عسکری (ع) امامت امام زمان (عج) آغاز می‌شود، گفت: تمامی ادیان معتقدند که روزی منجی عالم خواهد آمد و مستضعفین وارثین زمین خواهند شد و این وعده خداوند متعال است.

وی با بیان اینکه امروز تنها مردم غزه منتظر ظهور امام زمان نیستند بلکه تمام بشریت منتظر منجی هستند تا جنایتی که در غزه می‌شود پایان ببخشد، افزود: با ظهور امام زمان (عج) زمین پر از عدل و داد می‌شود.

مهاجری اظهار کرد: امروز ایستادگی در مقابل رژیم صهیونیستی یک از وظایف مهم ما مسلمان‌ها است و همان گونه که بنیانگذار انقلاب اسلامی فرمودند اگر تمام مسلمانان جمع شوند و یک سطل آب بریزند قطعاً اسرائیل را آب خواهد برد.