تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3770827
شناسه : 3770827
تاریخ :
مسئولان فکری به حال تصادفات در آرادان کنند اقتصاد ایران: آرادان- امام جمعه آرادان با انتقاد از وضعیت موجود در زمینه تصادفات به خصوص موتورسیکلت‌ها که بعضاً به مرگ جوانان می‌انجامد، گفت: مسئولان فکری به حال وضعیت تصادفات در این شهرستان کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان در مسجد صاحب الزمان (عج) ضمن اشاره به بروز تصادفات پر تعداد به خصوص در زمینه راکبان موتور سیکلت که بعضاً به جان باختن جوانان نیز می‌انجامد، خواستار ورود مسئولان و تدبیر در زمینه کاستن از تصادفات شد.

وی با بیان اینکه بارها مشاهده می‌شود که موتورسیکلت‌ها بدون چراغ در جاده کریدور اصلی تهران - سمنان تردد دارند و مخاطرات جدی را ایجاد می‌کند، افزود: در این زمینه کنترل‌های خانواده‌ها به ویژه بر روی جوانان نیز می‌تواند مؤثر باشد.

امام جمعه آرادان ضمن دعوت از جوانان برای استفاده از کلاه ایمنی، بیان کرد: مخاطرات تصادفاتی از این دست بسیار زیاد است لذا خانواده‌ها از یک سو و نیروی انتظامی از سوی دیگر می‌بایست قدری سخت گیری را اعمال کنند زیرا ابتدای به ساکن این امر به نفع خود جوانان است.

شریفی نیا ضمن اشاره به سالروز قیام خونین ۱۷ شهریور، ادامه داد: این رویداد باعث حرکت خروشان انقلاب اسلامی در سال ۵۷ شد اما نکته قابل توجه در این امر در میان صحبت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم است که می‌فرمایند در میان انقلاب‌ها کمتر دیده شده که توانسته باشند کار را به نهایت برسانند.

وی با بیان اینکه بسیاری انقلاب‌ها در دنیا صورت گرفت اما به نتیجه نرسید در صورتی که ملت ما خون داد و مظلومیت را تحمل کرد و ظلم ستمشاهی و شهادت‌ها را دیدند و نتیجه گرفتند، افزود: انقلاب اسلامی ایران نیم قرن راه خودش را با صلابت ادامه داده است.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال‌های اخیر در خصوص دولت‌های مختلفی که روی کار آمده‌اند فرمودند برخی موانع در راه حرکت دولت اسلامی وجود دارد که باید برداشته شود، گفت: نخستین مانع در حرکت دولت‌های اسلامی، سستی بینش و ایمان اسلامی و انقلابی است.

شریفی نیا با بیان اینکه هر وقت دولت‌ها ایمان اسلامی و انقلابی شأن را تقویت کردند، کشور به جلو رفت و برعکس، افزود: دوم مانع عدم باور به ظرفیت‌های درونی است همانطور که شاهد بودیم در برخی دولت‌ها گاهی ظرفیت‌های داخلی دیده نمی‌شد و لذا دولت چهاردهم باید به این ظرفیت‌ها عنایت داشته باشد.