تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3770824
شناسه : 3770824
تاریخ :
دنیامالی: عجله‌ای برای انتخاب معاونان وزارت ورزش نداریم اقتصاد ایران: وزیر ورزش و جوانان گفت: تاکید رئیس جمهور این است که برای انتخاب افراد عجله نکنیم و در همین راستا نیز در حال بررسی گزینه‌های مختلف و انتخاب شایسته‌ترین‌ها هستیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از پاریس، احمد دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان درباره اهداف خود از سفر به فرانسه، اظهار داشت: سفری کوتاه و یک و نیم روزه به پاریس داشتم. دیشب رسیدم و فردا ظهر هم برمی‌گردم. به دلیل قدردانی از زحمات بچه‌های پارالمپیک ماموریت پیدا کردم این سفر را داشته باشم، ضمن اینکه در این سفر کوتاه با چند تن از رؤسای فدراسیون‌های جهانی ملاقات خواهم داشت. این موضوع بیشتر برای ارزیابی نزدیک از وضعیت تیم پارالمپیک بود تا در آینده برای حضور در پارالمپیک لس‌آنجلس برنامه‌ریزی کنیم. برنامه‌های ما در راستای حضور موفق در بازی‌های آسیایی و پس از آن المپیک لس آنجلس خواهد بود.

وزیر ورزش و جوانان، درباره درخواست ورزشکاران پارالمپیکی برای پاداش برابر با المپیکی‌ها که منجر به قول کیومرث هاشمی وزیر پیشین ورزش برای حل این موضوع شد،گفت: یکی از بحث‌هایی که از گذشته داشتیم گله این بچه‌ها بوده که به حق هم بوده است. تصمیم دولت بر این است که شرایطی را ایجاد کنیم تا توجهی ویژه به معلولان در سطح کشور داشته باشیم. بخشی از آن مربوط به توجه به قهرمانان ورزشی است و بخش‌های دیگر هم شامل شهرسازی و مناسب سازی پیاده‌روها و ساختمان‌هاست که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد. طبیعتا بحث سالمندان و نابینایان را هم داریم و باید کار گسترده‌ای در سطح ملی داشته باشیم. در گذشته کارهایی انجام شده اما رضایت‌بخش نیست و باید به صورت ویژه به این امور توجه شود.

دنیامالی درباره اولویت‌های کاری خود، تصریح کرد: آنچه که ما در چشم انداز تعریف کردیم، قطعا بحث المپیک پیش رو خواهد بود. 4 سال فرصت داریم و باید از الان برنامه‌ریزی کنیم. موضوع مهم دیگر توجه ویژه به جوانان است، ما وزارت ورزش و جوانان هستیم و در این بخش هم حتما برنامه‌هایی داریم. یکی از کارهایی که موظف هستیم پیگیری کنیم بحث کادرسازی از نیروهای جوان در حوزه مدیریت ورزشی و مدیریت کلان کشور است. امیدوارم در این راستا گام‌های موثری در حوزه جوانان برداریم.

وزیر ورزش درباره زمان معرفی معاونان و مدیران کل وزارت ورزش نیز خاطرنشان کرد: دستور رئیس جمهور این است ما با دقت انتخاب کنیم. ما دنبال این هستیم که جوانگرایی کنیم و قطعا در این راستا حرکت می‌کنیم. تعداد جوانان ما قابل توجه است و همین امر نیز کار انتخاب را برای ما مقداری مشکل می‌کند. دنبال این هستیم بر اساس شایسته سالاری بهترین‌ها را انتخاب کنیم.

وی درباره گزینه های احتمالی برای معاونت های وزارت ورزش، گفت: در حال کار بر روی آن هستیم. فعلا کسی را قطعی نکردیم و نباید در این خصوص عجله کنیم.

دنیا مالی درباره میزان تعامل با روسای کمیته‌های ملی المپیک و پارالمپیک، اظهار کرد: ما همه یک خانواده هستیم. وظیفه همه ما تعامل، همبستگی، هماهنگی و وحدت در راستای منافع ملی است. خدمت همه مردم شریف عرض می‌کنم ما مشکلی در بین اجزای مختلف وزارت ورزش و جوانان، همه فدراسیون‌ها، ادارات کل ورزش و مجموعه‌های المپیک و پارالمپیک نخواهیم داشت.

انتهای پیام/