تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3770821
شناسه : 3770821
تاریخ :
بیمارستان الغدیر پردیس اغلب تعطیل است/انتظارشهروندان برآورده نیست اقتصاد ایران: پریس- امام جمعه پردیس گفت: بیمارستان ضعیف از نظر خدمات درمانی که تعرفه‌های آن مشابه بیمارستان خصوصی است و در اکثر موارد هم تعطیل است، مطلوب مردم پردیس نیست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین حسینی در خطبه‌های نماز این هفته پردیس طی سخنانی گفت: سستی بینش و ایمان اسلامی و انقلابی در میان برخی اندک از مسئولان و دستگاه‌ها، باور نداشتن ظرفیت‌های درونی، اعتماد به نسخه‌های بیگانگان، غفلت از دشمن و اعتماد به آن، دنیازدگی و اشرافی‌گری، جدی نگرفتن مبارزه با فساد برخی از موانع درونی هستند.

وی سپس با اشاره به جنگ غزه اضافه کرد: حمله به کرانه باختری، برای خنثی‌سازی قیام سراسری و عملیات مبارزان فلسطینی است، عملیات نظامی گسترده ارتش صهیونیستی در کرانه باختری بزرگترین عملیات در دو دهه است که دستور تخلیه خانه‌ها را به ساکنان اردوگاه نور الشمس داده است و سه بیمارستان جنین را شدیداً محاصره کرده و از خدمت خارج کرده وصهیونیست‌ها به ادعای خودشان سعی دارند پیش‌دستی کرده و پیش از آنکه قیام سراسری در این منطقه شکل بگیرد، عملیات مبارزان فلسطینی را خنثی کنند.

امام جمعه پردیس سپس به مسائل این شهر اشاره کرد و گفت: انتظار شهروندان از بیمارستان الغدیر بومهن، برآورده نشده است، ما نمی‌خواهیم زحماتی که کشیده شده را نادیده بگیریم.

وی افزود: ما توقع داشتیم در بیمارستان روز به روز در خدمت رسانی بهتر و باکیفیت تر و گسترده‌تر عمل شود، بیمارستان ضعیف از نظر خدمات درمانی که تعرفه‌های آن مشابه بیمارستان خصوصی است و در اکثر موارد هم تعطیل است، مطلوب مردم پردیس نیست.

حسینی گفت: احداث مترو در پردیس مطالبه جدی شهروندانی است که به خاطر ویژگی‌های شهرستان و مسکن مهر و تردد اهالی پردیس به تهران به علت کار و شغل برای شهرستان بسیار ضروری است و ساکنین شهرستان این درخواست را در کارزار هم مطالبه می‌کنند که تاکنون به شش هزار امضا کننده رسیده که متأسفانه تاکنون به این مطالبه مهم اعتنایی نشده است.