تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3770814
شناسه : 3770814
تاریخ :
حزب‌الله هزینه هنگفتی را بر صهیونیست‌ها تحمیل کرده است اقتصاد ایران: اصلاندوز- امام جمعه شهرستان اصلاندوز گفت: حزب‌الله لبنان در حمایت از مردم فلسطین حملات خود را به سرزمین‌های اشغالی آغاز کرد و در این مدت هزینه‌های هنگفتی را بر رژیم صهیونیستی تحمیل کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جعفرزاده در خطبه‌های این هفته نماز اظهار جمعه شهر اصلاندوز اظهار کرد: در دو ماه محرم و صفر مردم متدین و انقلابی اصلاندوز سنگ تمام گذاشتند و از مراسمات معنوی گرفته تا احسان هایی که پخش شد همگی نشان از عشق و ارادت مردم این منطقه به سیدالشهدا بود.

وی با تاکید بر تسریع آسفالت معابر شهرستان اصلاندوز خاطرنشان کرد: زمان طولانی است که آسفالت شهرستان اصلاندوز به علت خلف وعده‌های مسئولین حوزه آب و فاضلاب به خاطر اصلاح شبکه به تأخیر افتاده که از شهردار به جد می‌خواهم آسفالت معابر را هر چه سریع‌تر آغاز کنند و اجازه ندهند مردم متضرر شوند.

امام جمعه شهرستان اصلاندوز اضافه کرد: ضروری است تا اصلاندوز از اعتبار سالانه اختصاص یافته به موضوع محروم نشود و اگر آب و فاضلاب هم بعدها تصمیم به اصلاح شبکه گرفت خسارت این دوباره کاری را همان مجموعه پرداخت کند.

جعفرزاده با ارائه تحلیلی از کابوس ۱۱ ماهه حزب‌الله برای رژیم صهیونیستی گفت: حزب‌الله لبنان در حمایت از مردم فلسطین از همان روزهای نخست تجاوز رژیم به نوار غزه حملات خود علیه سرزمین‌های اشغالی را شروع کرد و در این مدت هزینه‌های زیادی را بر دشمن صهیونیست تحمیل کرد به گونه‌ای که بیش از ۶۰ هزار نفر از ساکنان شهرک‌های اشغالی فرار کرده‌اند.

وی ادامه داد: یکی از رسانه‌های اقتصادی صهیونیستی اعلام کرده است که حمله پیشگیرانه اسرائیل در سحرگاه صبح یکشنبه هفته گذشته علیه حزب‌الله لبنان با هزینه حدود ۱۲۰ میلیون دلاری همراه بوده است.

امام جمعه شهرستان اصلاندوز با تبیین موضوع «غرب آسیا زیر چتر مقاومت» افزود: تا پیش از این نظم منطقه مطابق میل آمریکایی‌ها تنظیم شده بود اما شکست‌های اسرائیل در مقابل حزب‌ا… لبنان که با وجود حمایت همه‌جانبه غرب از تل‌آویو اتفاق افتاد شرایط جدیدی را ترسیم کرد و نشان داد که آمریکا دیگر تنها تعیین‌کننده مناسبات منطقه نیست تا جایی که امروز، هیچ رویدادی در غرب آسیا بدون درنظر گرفتن خواسته‌های شبکه مقاومت رخ نمی‌دهد.

جعفرزاده تصریح کرد: یکی از آخرین برنامه‌های آمریکا که با محوریت رژیم صهیونیستی و از دوره ترامپ آغاز شد، برنامه‌ای به‌عنوان «پیمان ابراهیم» و برنامه عادی‌سازی روابط کشورهای منطقه با رژیم‌صهیونیستی بود که در آن برنامه گسترده‌ای طراحی شده بود تا مسأله فلسطین در جوامع اسلامی به حاشیه برود که با وقوع عملیات طوفان‌الاقصی این مسأله غیرممکن شد.

وی اضافه کرد: ظهور شبکه جدیدی در منطقه موسوم به محور مقاومت به رهبری ایران این موقعیت را برای منطقه فراهم کرد که از کنترل غیربومی خارج شود کنترلی که سال‌ها از سوی قدرت‌های فرامنطقه‌ای بر غرب آسیا اعمال می‌شد.

امام جمعه شهرستان اصلاندوز اظهار کرد: رفته رفته قدرت شبکه مقاومت افزایش یافت به طوری‌که امروزه می‌توان به صراحت ادعا کرد هیچ رویدادی در غرب آسیا بدون درنظرگرفتن خواسته‌های شبکه مقاومت رخ نمی‌دهد.

حجت الاسلام جعفرزاده سالروز آغاز امامت امام مهدی (عج) را یادآور شد و با تشریح تأثیر مهدی‌باوری در زندگی فردی و اجتماعی گفت: ما معتقدیم که امام زمان (ع) از کارهای ما انسان‌ها آگاه است و در فرهنگ قرآن و عترت، موضوع «عرض الأعمال» وجود دارد و اعمال همه ما به اطلاع و رؤیت حضرت می‌رسد.

وی بیان کرد: اگر شخصی که دائم توجّهش به وجود مقدّس ولیّ عصر (ع) است و همواره از اعمال بد می‌پرهیزد، به طور تصادفی اشتباهی مرتکب شد، وقتی نامه عملش را خدمت ولیعصر می‌برند، حضرت برای او دعا و استغفار می‌کند و از خدا می‌خواهد که او را ببخشاید امّا اگر خدای ناکرده ارتکاب گناه رفتار همیشگیِ فرد باشد لیاقتِ ولایت حضرت را از دست می‌دهد که از چنین وضعی به خدا پناه می‌بریم.