تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3770810
شناسه : 3770810
تاریخ :
مسیر جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مشخص شود اقتصاد ایران: کرمان_ امام جمعه کرمان گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب باید دید مسیر چقدر برای نسل جوان و متخصص کشور که باید چرخ‌های فعال کشور را در حوزه‌های مختلف به دست بگیرد باز شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان که در محل مصلی امام علی (ع) این شهر برگزار شد با اشاره به سالگرد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی افزود: در بیانیه گام دوم باید توجه شود که چقدر مسیر برای نسل فعال کشور باز شده است.

وی با اشاره به اینکه تجربه آزمایش شده مبنی بر اینکه دشمن، دشمن است را در گام دوم نباید تجربه کنیم افزود: انعطاف در برابر دشمن کار دست جامعه اسلامی داده و می‌دهد و شما امروز وضعیت فلسطین را می‌بینید، گرچه نسل جوان مؤمن و مجاهد فی سبیل الله فلسطین عزم را جزم کرده تا همه جبهه‌های ممکن علیه این رژیم غاصب را فعال کند.

امام جمعه کرمان درباره قیام خونین ۱۷ شهریور گفت: این قیام جریان قدرتمند دفاع از حق و انقلاب بود و باعث شد حکومت از آن روز هر روز عقب‌نشینی کند و روند پیروزی انقلاب اسلامی با شهادت شهدای این روز سرعت گرفت.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی افزود: یکی از حوادث پر ابهام دنیا، حمله به برج‌های دوقلوی آمریکا است که با امنیتی کردن آن اجازه ندادند زوایای آن تحلیل شود و به همین دلیل زوایای پنهان زیادی دارد که تاریخ آینده آن را روشن خواهد کرد و ثابت می‌شود هیچ ارتباط منطقی بین این حادثه و حمله به عراق و افغانستان وجود ندارد.