تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3770809
شناسه : 3770809
تاریخ :
بهره گیری از تجارب موفق دولتهای گذشته سرلوحه کارگزاران دولت باشد اقتصاد ایران: اراک -امام جمعه موقت اراک گفت:بهره گیری از توانمندی و تجارب موفق دولت‌های گذشته در راستای پیشبرد امور کشور، سرلوحه و برنامه اولویت دار کارگزاران دولت چهاردهم باشد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی‌پور در خطبه‌های عبادی سیاسی جمعه اراک، اظهار کرد: نیروی انسانی، مهمترین سرمایه هر جامعه است و باید مورد توجه جدی قرار گیرد که یکی از این مراکز مهم و حساس، آموزش و پرورش است.

امام جمعه موقت اراک تصریح کرد: دغدغه‌های زیادی در سطح جامعه برای قشر جوان و نوجوان وجود دارد بنابراین نیاز است وزارت آموزش و پرورش در انتخاب مسئول خود برای این نهاد مهم حساسیت ویژه ای داشته باشد.

حجت الاسلام حسینی پور با اشاره به اینکه دولت چهاردهم باید از تجارب موفق گذشته نهایت بهره وری را داشته باشد، گفت: باید با ایمان، اعتقاد انقلابی، اسلامی و با شناخت از داشته‌ها، برای پیشرفت هرچه بیشتر در امور مختلف حرکت کرد و در مقابل دشمنان خونخوار با توان مضاعفی ایستاد.

وی بر ضرورت اقتدار ایران اسلامی در همه عرصه‌ها گفت: ایران اسلامی باید پر قدرت تر از قبل در میدان حضور داشته باشد و این مهم با انسجام، کار مضاعف و تلاش شبانه روزی محقق می‌شود.

امام جمعه موقت اراک تصریح کرد: اکنون ایران اسلامی در سطح بین الملل به قدرتی بی‌بدیل تبدیل شده است و آحاد مردم باید برای تداوم و حفظ این اقتدار تلاش کنند.

حجت الاسلام حسینی پور گفت: قیام ۱۷ شهریور سال ۵۷ باید به خوبی برای مردم بویژه نسل کنونی جامعه تبیین شود تا بیشتر متوجه اقتدار و ارزشهای نظام جمهوری اسلامی باشند.