تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3770803
شناسه : 3770803
تاریخ :
«انتظار» عامل امید در جامعه است/ ضرورت تلاش برای مقدمات «ظهور» اقتصاد ایران: سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان از انتظار به عنوان عامل امید در جامعه یاد کرد و گفت: همگان باید برای ایجاد زمینه و مقدمه‌های ظهور تلاش کنیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلی امام علی (ع) با اشاره به سالروز شهادت امام حسن عسکری علیه السلام و آغاز امامت امام زمان (عج) با تاکید بر اینکه انتظار عامل امید در جامعه است، ابراز داشت: می‌بایست با امید به برای ظهور امام زمان (عج) مقدمه سازی و زمینه سازی کنیم.

وی تلاش برای ظهور مهدی موعود را وظیفه همگان برشمرد و افزود: این به این معنا که نباید مقابل ظلم بی تفاوت بود بلکه باید بکوشیم تا موانع ظهور برطرف و بساط زورگویی برچیده شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه بیست و هشتم صفر روز وقف نامگذاری شده و باید وقف به سمت امور فرهنگی پیش رود، ابزار داشت: وقف در واقع توزیع عادلانه ثروت، صدقه و کمک به نیازمندان است که این مهم باید در جامعه ترویج داده شود.

مطیعی بابیان اینکه سی و یکم شهریور روز سینما و این هنر هفتم همانند شمشیر دولبه ای که باید مراقب آن بود، تصریح کرد: برای صدور اکران فیلم‌های خانگی باید دقت بیشتری شود و در سویی فیلمی مربوط به شهدای تیم فوتبال آزادی مروج خوبی‌ها و ارزش‌ها است.

وی با گرامی‌داشت هفته تعاون این امر را مصداقی از تحقق شعار سال خواند و افزود: رشد و شکوفایی و توسعه تعاونی‌ها باید مدنظر مسئولان امر قرار گیرد و در مقابل نیز مشکلات آنها حل و فصل شود.