تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3770802
شناسه : 3770802
تاریخ :
کمک به مدرسه مطلوب است/دریافت هزینه ثبت نام بایدبراساس قانون باشد اقتصاد ایران: بهارستان- امام جمعه گلستان گفت: یکی از مباحث مطرح در ثبت نام دانش آموزان کمک به مدرسه است، کمک به مدرسه امری مطلوب است، اما گرفتن هر گونه مبلغی برای ثبت نام باید براساس قانون باشد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید سجاد موسوی در خطبه‌های نماز جمعه گلستان طی سخنانی گفت: یکی از آموزه‌های پیامبر اکرم (ص) نشست و برخاست با افراد کریم و بزرگوار دوری گزیدن از افراد پست و فرومایه است.

وی در ادامه افزود: انسان در دین داری از دوست خود تأثیر می‌پذیرد آدمی باید دقت کند چه کسی را برای دوستی انتخاب می‌کند با چه کسی رفت و آمد می‌کند.

امام جمعه گلستان با اشاره به نقش ایمان در تحقق تمدن نوین اسلامی گفت: سستی ایمان انقلابی در میان مردم و مسئولان آسیب‌های جدی به دولت اسلامی است، چرا که این نظام اسلامی به برکت انقلاب اسلامی عزت یافته و زیر بنای آن باور و ایمان قوی به مبانی اصیل اسلام و آرمان‌های امام راحل است.

موسوی سستی بینش و ایمان انقلابی، عدم باور به ظرفیت‌های درونی دنیا زدگی و اشراف گری، عدم مبارزه جدی با دشمن و اعتماد به نسخه بیگانگان را از جمله عوامل درونی غفلت در راه رسیدن به تمدن نوین اسلامی برشمرد و با اشاره به مساله جمعیت گفت: مساله جمعیت مساله بسیار مهمی است و خطرناک‌ترین جنگ علیه ایران جنگ جمعیتی است، اینکه آقا یا خانمی شرط کند که اگر ازدواج کرد فرزند نیاورد، منطق و فرهنگ اسلام نیست.

وی در ادامه بیان کرد: مسئولین به وظایف خود در قانون جمعیت عمل کنند و از جوانی جمعیت و ازدواج آسان و فرزند آوری حمایت کنند.

امام جمعه گلستان با اشاره به جنگ صورت گرفته در غزه و مقاومت مردمی و حمایت جبهه مقاومت گفت: امروز قدرت و شبکه جدیدی در منطقه شکل گرفته به نام محور مقاومت که رمز موفقیت و پیروزی را نه سازش بلکه ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن می‌داند و به این فهم رسیده است که هزینه سازش کمتر از مقاومت نیست.

خطیب جمعه گلستان افزود: سکوت مجامع بین المللی صهیونیست‌ها را در انجام جنایت و نسل کشی جسور کرده است و این جنایت‌ها با حمایت آمریکا صورت می‌گیرد.

موسوی گفت: یکی از مباحث مطرح در ثبت نام دانش آموزان کمک به مدرسه است، کمک به مدرسه امری مطلوب است، اما گرفتن هر گونه مبلغی برای ثبت نام باید براساس قانون باشد.

وی از اقدام بسیار خوب گروه‌های جهادی در تهیه لوازم التحریر و اقدام آموزشی برای دانش آموزان بی بضاعت تقدیر و تشکر کرد و گفت: خدا خیرتان بدهد از خیرین محترم هم درخواست می‌کنم در این اقدام خیر مشارکت کنند.

خطیب جمعه گلستان گفت: اعتماد عمومی بزرگترین سرمایه است در رابطه با پله برقی سر گلستان مسئولان به وعده خود عمل کنند.