تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3770795
شناسه : 3770795
تاریخ :
امام جمعه عسلویه با مردم این شهر خداحافظی کرد اقتصاد ایران: بوشهر- حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد امام جمعه عسلویه آخرین خطبه نماز جمعه خود در این شهر را اقامه و با مردم خداحافظی کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در نماز جمعه عسلویه اظهار کرد: حضرت علی (ع) در پاسخ به سوال کسی که درباره علم و دانش از او پرسید فرمود علم چهار جمله است؛ یکی اینکه خدا را عبادت کنی به اندازه‌ای که به خدا نیاز داری، آن اندازه که تحمل آتش دارید معصیت کنید، برای دنیا به اندازه‌ای که می‌خواهی زندگی کنی تلاش کن و برای آخرت تا آن اندازه که می‌خواهی بمانی کار کن.

امام جمعه عسلویه به فرازهایی از بیانات رهبر انقلاب در دیدار هیأت دولت اشاره کرد و ادامه داد: امروز همه این وزرا و برادران و خواهرانی که مورد اعتماد رئیس جمهور و مجلس قرار گرفته‌اید مقامات عالی کشور هستید و وظیفه همه ماست که حمایت و کمک کنیم.

وی افزود: رهبر انقلاب فرمودند از همکارانی استفاده کنید که این خصوصیات داشته باشند جوان مؤمن انقلابی متعهد پرانگیزه باشند ما در عرصه هسته نانو و سلول‌های بنیادی گره علمی را با این جوانان بازکردیم چون از این جوان‌ها استفاده کردیم پیشرفت کردیم. پیشرفت‌های بزرگی انجام شد، ان شاالله وزرا به این فرمایشات آقا توجه کنند و از جوانان مؤمن انقلابی و متعهد استفاده کنند.

امام جمعه عسلویه گفت: این خطبه آخر من در شهرستان عسلویه است و از همه کسانی که در این مدت که در خدمت شما بودم با نهاد امامت جمعه همکاری کردند صمیمانه و خاضعانه تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: از همه آحاد مردم شهرستان اعم از کسبه، بازاریان، ملوانان، صیادان، کشاورزان، کارمندان، کارگران دانشگاهیان، فرهنگیان و اصحاب رسانه و معتمدین و جوانان بزرگ و عزتمند و همه عزیزان تشکر می‌کنم.

هاشمی‌نژاد با تقدیر از از همه فرمانداران، فرماندهان نظامی، امنیتی و انتظامی، رؤسای دادگستری، دادستان‌ها و مدیران و کارکنان صنایع شهرستان بیان کرد: از شوراها و شهرداران و دهیاران شهرستان، روحانیون، بسیجیان بی نظیر و دلاور شهرستان، خانواده‌های معظم و معزز شهدا، ایثارگران، رزمندگان، جانبازان و آزادگان قدردانی می‌کنیم.

وی همچنین از روحانیون و ائمه جمعه و جماعت اهل سنت شهرستان و مردم اهل سنت شهرستان قدردانی کرد و افزود: مردم اهل سنت خیلی با همکاری کردند هرچه بود همکاری و وحدت بود.

امام جمعه عسلویه گفت: از ائمه جمعه موقت شهرستان و مسئولان سابق ستاد نماز جمعه و رئیس فعلی ستاد و اعضای ستاد و اعضای دفتر به ویژه آقای بدری رئیس دفتر که در این مدت زحمت کشیدند و همکاری کردند صمیمانه قدردانی می‌کنم

وی افزود: از همه عزیزان می‌خواهم با امام جمعه جدید حاج آقای محمدی همکاری کنند و از همه می‌خواهم که من را حلال کنند. شاید نتوانستم بعضی مواقع درست عرض ارادت و انجام وظیفه کنم، گذشت کنید و کریمانه برای من دعای خیر کنید. از کسی دلگیر نیستم و با تمام وجود می بخشم. خدا یار یاور مردم شهرستان عسلویه باشد.