تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3770793
شناسه : 3770793
تاریخ :
ترکیب تیم ملی ووشو معرفی شد/ سیفی غایب بزرگ ایران اقتصاد ایران: ترکیب تیم‌ ملی ووشو ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ در حالی از سوی فدراسیون ووشو شد که نام پر افتخارترین ووشوکار ایران در این لیست دیده نمی شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، پیکارهای ووشو قهرمانی آسیا از روز ۱۹ لغایت ۲۶ شهریورماه به میزبانی ماکائو برگزار خواهد شد و تیم ملی کشورمان جهت حضوری پر قدرت در این پیکارها راهی این کشور می‎‌شود.

بر همین اساس در بخش تالو مردان با ترکیب شاهین بنی طالبی، حسین قبله نما، مصطفی حسن زاده، ابوالفضل قره بل هدایت فرشاد عربی و زهرا کیانی و هلیا اسدیان با هدایت محبوبه کریمی در این مسابقات به روی تابو فیلد می‌رود.

همچنین امیر حسین همتی در وزن ۶۰- کیلوگرم، رضا عبداللهی در وزن ۶۵- کیلوگرم، محمد فرهادی در وزن ۷۰ کیلوگرم، سیدسهیل موسوی در وزن ۷۵- کیلوگرم، علی خورشیدی در وزن ۸۰- کیلوگرم، محمدرضا ریگی در وزن ۸۵- کیلوگرم، محمد نصیری در وزن ۹۰+ کیلوگرم با سرمربیگری علی شیرآقایی و مربیگری حبیب بهمنی و علیرضا رضایی منش در ساندای مردان، سوگند سینکائی در وزن ۵۲- کیلوگرم، صدیقه دریایی در وزن ۶۰- کیلوگرم، سهیلا منصوریان در وزن ۶۵- کیلوگرم، یاسمن باقرزاده در وزن ۷۰- کیلوگرم، و شهربانو منصوریان در وزن ۷۵- کیلوگرم با هدایت الهه منصوریان در ساندای بانوان ترکیب تیم ملی در این مسابقات را تشکیل می‌دهند.

در حاشیه برگزاری این پیکارها مجمع عمومی و نشست هیأت رئیسه کنفدراسیون ووشو آسیا و همچنین جلسه کمیته بازاریابی و توسعه این کنفدراسیون با حضور امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو و مهدی علی نژاد نایب رئیس کنفدراسیون ووشو آسیا برگزار خواهد شد.

خبرنگار مهر، ترکیب تیم ملی ووشو پر حالی اعلام شده مشخص نیست به چه دلیل محسن محمد سیفی به عنوان پر افتخارترین ووشوکار ایران به این مسابقات اعزام نمی‌شود.