تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3770791
شناسه : 3770791
تاریخ :
این شارژرها با ایموجی وضعیت شارژ را نشان می‌دهند اقتصاد ایران: لوازم جانبی جدید شرکت Ugreen با طراحی دوست‌داشتنی و قیمت منطقی رونمایی شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

Ugreen مجموعه‌ی جدیدی از لوازم جانبی جدیدش را در ایفا ۲۰۲۴ معرفی کرد. سری Uno مجموعه‌ای از شارژرهای GaN و Qi2، یک پاور بانک و یک هاب و کابل USB-C را شامل می‌شود که هر کدام دارای صفحه‌نمایشی کوچک برای نمایش ایموجی هستند.

محصولات سری Uno شرکت Ugreen
Ugreen

جذاب‌ترین محصولات سری Uno، شارژر ۱۰۰ واتی با چهار درگاه و پاوربانک مغناطیسی ۱۵ واتی Qi2 هستند که با MagSafe سازگاری دارند. هر دو محصول شبیه ربات‌های دوست‌داشتنی کوچکی هستند که می‌توانند روی میز کارتان باشند و به شما در شارژ کردن دستگاه‌هایتان کمک کنند. صفحه‌نمایش‌های رنگی این محصولات، با نمایش چهره‌های مختلف، وضعیت شارژ دستگاهتان را به شما نشان می‌دهند.

پاوربانک Ugreen نمای جلو
کابل USB-C به USB-C شرکت Ugrenn
پاوربانک مغناطیسی Ugreen نمای پشت و جلو

پاوربانک Qi2 شرکت Ugreen یک پایه‌ی کوچک دارد که شبیه‌به بازوهای کوچک برای نگه داشتن گوشی به‌نظر می‌رسند.

شارژر ۱۰ واتی Ugreen
Ugreen

شارژر بی‌سیم مغناطیسی دو در یک Uno برچسب قیمت ۷۰ دلاری دارد که مانند بسیاری از شارژرهای دیگر از برندهایی مانند انکر، آیفون و ایرپاد را شارژ می‌کند. شارژر مغناطیسی Uno برخلاف دو محصول دیگر ایموجی‌های محدودتری را نمایش می‌دهد.

پاوربانک ۱۰ هزار میلی‌آمپرساعتی Ugreen درحال شارژ آیفون
Ugreen

کابل USB-C به USB-C با توان ۱۰۰ وات نیز نمایشگر دارد که اطلاعات مختلفی روی آن نمایش داده می‌شود. محصولات جدید سری Uno از Ugreen در مجموع شامل ۶ لوازم جانبی جدید می‌شود که برای افرادی که به‌دنبال ظاهری متمایز برای لوازم جانبی خود می‌گردند جذاب خواهند بود.

مقالات مرتبط با IFA 2024
  • لنوو پنج لپ‌تاپ با پردازنده AMD و برچسب‌های قیمتی مختلف رونمایی کرد
  • صفحه‌نمایش پروضوح تبلت TCL با حذف ۶۰درصدی نور آبی، مطالعه را لذت‌بخش می‌کند
  • لولای ۳۶۰درجه لپ‌تاپ لنوو با فرمان صوتی می‌چرخد و باز و بسته می‌شود!

شارژر بی‌سیم ۱۵ واتی Uno برچسب قیمتی ۷۰ دلاری دارد. قیمت پاور بانک ۱۵ واتی و ۱۰ هزار میلی‌آمپرساعتی ۷۰ دلار، قیمت شارژر ۱۰۰ واتی ۶۰ دلار و پاوربانک ۱۰ هزارمیلی‌آمپرساعتی ۳۰ واتی با کابل USB-C قیمت ۵۰ دلاری خواهد داشت. قیمت کابل USB-C به USB-C نیز بسته به طول کابل (۰٫۵ متر، ۱ متر، ۲ متر و ۳ متر) از ۱۳ دلار آغاز می‌شود و به ۱۶ دلار می‌رسد.