تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3770790
شناسه : 3770790
تاریخ :
مردم در استانی که ۱۰ سد دارد نباید دغدغه آب داشته باشند اقتصاد ایران: اهواز - امام جمعه اهواز گفت: وضعیت آب در برخی مناطق استان خوب است ولی مردم در استانی که ۱۰ سد دارد نباید دغدغه آب داشته باشند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد در خطبه‌های نماز جمعه اهواز گفت: وضعیت آب خوزستان در برخی مناطق خوب است ولی در برخی مناطق ضعیف است. در استان خوزستان ۱۰ سد پرآب داریم و مردم نباید نباید دغدغه آب داشته باشند.

وی با تبریک ایام آغاز امامت حضرت امام زمان (عج) افزود: منتظران امام زمان (عج) باید ویژگی‌هایی مانند شناخت و معرفت نسبت به ایشان، معرفت نسبت به اهداف و آثار و دلبستگی به این اهداف، امیدوار بودن به اینکه این اهداف محقق می‌شوند و صبر را داشته باشند.

خطیب جمعه اهواز بر ضرورت تسهیل ازدواج جوانان از جمله اعطای وام ازدواج و ودیعه مسکن توسط مسئولان و کمک افراد خیر به جوانان در امر ازدواج تاکید کرد و ادامه داد: طبق روایات، حیا و امانت‌داری و راست گویی سه شاخصه مهم برای انتخاب شریک زندگی است. البته این شاخصه‌ها در دیگر اشخاص هم مهم است؛ در نظام اسلامی، مسئول هم دروغ نمی‌گوید و با حیا و امانت‌دار است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد گفت: از دولت عراق، حشدالشعبی و همه مردم و مسئولان جمهوری اسلامی ایران که در برگزاری ایام عزاداری اربعین حسینی کمک کردند تشکر می‌کنیم و حلول ربیع الاول را تبریک می‌گوئیم.

وی با اشاره به جنایات رژیم اشغالگر قدس در غزه و فلسطین عنوان کرد: مسأله فلسطین فراموش نشود و هفته آینده راهپیمایی در راستای محکومیت این جنایت‌ها برگزار می‌شود.

امام جمعه اهواز در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: حجاب یکی از عوامل امنیت زن و حفظ خانواده است بنابراین باید نسبت به حجاب زن مراقبت ویژه‌ای شود. امروزه زن باحجاب می‌تواند در بهترین عرصه‌ها نقش‌آفرینی کند و نمونه آن مدال‌آوران ورزشکار است. کسانی هستند که با غرض و عمد مسأله پوشش را زیر سوال می‌برند، تذکر لسانی در این خصوص باید تکلیف شود و مسئولان هم نسبت به جامعه و به ویژه ادارات تکلیف دارند و باید به وظایف خود عمل کنند.