تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3770789
شناسه : 3770789
تاریخ :
وقف راهبرد متعالی برای اهداف فرهنگی و اجتماعی است اقتصاد ایران: خوشاب- امام جمعه خوشاب گفت: وقف راهبرد متعالی برای اهداف فرهنگی و اجتماعی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مرتضی تیجانی در خطبه‌های نماز جمعه سلطان‌آباد با تاکید بر اینکه‌این‌روزها در کنار توجه به حل مشکلات شهرستان بیشتر از آن‌که به جاده سازی و آسفالت نیاز داشته باشیم‌نیازمند ایجاد امید در مردم هستیم.

امام جمعه خوشاب با اشاره به اینکه برخی افراد داشته‌های کشورهای دیگر را بیشتر از داشته‌های خودمان‌بیان و توانایی‌های داخلی را کوچک می‌شمارند، افزود: همان خدایی که نابودی اسرائیل را وعده داده حواسش به شیعیان و مسلمانان نیز هست.

وی با اشاره به هفته وقف با انتقاد از نبود نمایندگی و عدم‌استقرار اداره اوقاف در شهرستان خوشاب بعد از حدود ۱۵ سال شهرستان شدن سلطان‌آباد گفت: وقف راهبرد متعالی برای مسائل فرهنگی و اجتماعی است و نیازمند توجه مسؤولان است.

وی با اشاره به وجود بیش از ۴۰۰ موقوفه در شهرستان خوشاب افزود: از مسؤولان شهرستان خوشاب برای پیگیری و باز شدن قفل نپرداختن اجارات موقوفه مرحوم جوادی در روستای دهنه شور بعد از حدود ۱۰ سال با حدود ۶۰۰ هکتار زمین وقفی و ۷۲ ساعت آب موقوفه تشکر می‌کنیم.

وی با درخواست از مسؤولان اوقاف در سبزوار و مرکز استان خراسان گفت: چرا بعد از تعیین ۴ نفر امین موقوفات در خوشاب احکام‌آنها را بعد از یکسال پیگیری صادر نمی‌کنید.

حجت‌الاسلام تیجانی اضافه کرد: ما از مسؤولان استانی تقاضا داریم نیم نگاهی به مشکلات بقاع متبرکه شهرستان خوشاب و حل مشکلات آنها و تسریع در استقرار نمایندگی اداره اوقاف در شهرستان خوشاب داشته باشند.