تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3770779
شناسه : 3770779
تاریخ :
واکنش آذری‌جهرمی به میزبانی از رونالدو در قلعه حسن‌خان اقتصاد ایران: آذری‌جهرمی در واکنش به مشکلات میزبانی رونالدو و حضور زنان در ورزشگاه مشهد، انتقاد کرد و گفت: مدیران ورزش کشور باید به جای گلایه‌های رسانه‌ای، به مشهد رفته و مشکلات را مستقیماً حل کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرورزشی: محمدجواد آذری‌جهرمی در واکنش به میزبانی رونالدو در ورزشگاه قلعه حسن‌خان و مشکلات حضور زنان در استادیوم مشهد، در کانال تلگرامی خود اظهار داشت:

اگر کسی کمی با فهم رسانه آشنا باشد، تاثیرات منفی تیترهای خبری را بر ذهن مخاطب درک خواهد کرد. این تیترهای مخرب در کنار رخداد واقعی می‌توانند تاثیرات بیشتری داشته باشند. با وجود ورزشگاه‌های مدرن مثل ورزشگاه امام رضا مشهد که به همت آستان مقدس رضوی ساخته شده، نباید نگران بود.

مدیران ورزش کشور به جای حضور در مشهد و مذاکره مستقیم با مالک ورزشگاه، در مصاحبه‌های رسانه‌ای گلایه می‌کنند که این روش، نه تنها راهگشا نیست بلکه مشکل را تشدید می‌کند. اخبار مبنی بر مخالفت‌های مقامات محلی با حضور زنان در ورزشگاه نیز تا جایی که بنده اطلاع دارم، مانع برگزاری بازی‌های ملی در این ورزشگاه نمی‌شود. با اندکی درایت و احترام به طرفین، می‌توانستند این مسائل را حل کنند.

آقای مدیران محترم، به جای مصاحبه‌های رسانه‌ای، وقت آن است که اقدام عملی کنید تا مشکلات حل شوند.