تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3770772
شناسه : 3770772
تاریخ :
مسیر جبهه مقاومت روشن و پیروزی نزدیک است اقتصاد ایران: رشت- امام جمعه رشت با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین گفت: مسیر جبهه مقاومت روشن و پیروزی نزدیک است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رشت در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) به جنایات‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین اشاره کرد، اظهار کرد: بعد از محو شدن رژیم صهیونیستی، مردم مسلمان متوجه می‌شوند که در این سال‌ها چه کسانی به نام سازمان‌های مردمی به آنها خیانت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه جوانان و دانشمندان فلسطینی به حقایق واقفند و مسیر خود را ادامه می‌دهند، گفت: مسیر جبهه مقاومت روشن و پیروزی نزدیک است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه مسئول آژانس بین المللی انرژی اتمی در هشتم شهریور امسال مصاحبه‌هایی انجام داده و در گزارشات خود اعلام کرده که تحمل ذخایر اورانیوم غنی شده ایران سخت است، افزود: گروسی در مصاحبه‌ای دیگر گفته دستیابی به سلاح هسته‌ای تهران ممکن بوده و منجر به انزوای ایران می‌شود و ما به شفافیت بیشتر از سوی ایران نسبت به پرونده هسته‌ای ایران نیاز داریم.

آیت الله فلاحتی ادامه داد: شورای آژانس و حکام ابزاری برای ایالات متحده است و اکنون در حال انجام مأموریت جدید بوده و ایران هراسی و عدم شفافیت در مسئله هسته‌ای را مطرح می‌کنند.

وی با بیان اینکه غربی‌ها در جریان طوفان الاقصی دستخوش حوادث شده‌اند و برای فرافکنی در تلاش هستند تا افکار عمومی جهان را به ایران متوجه کنند، گفت: دانشجویان غربی و اساتید دانشگاه‌های دنیا باز هم پرچم فلسطین را بالا می‌برند.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه غربی‌ها فکر کردند با تغییر دولت ایران ماهیت ایران به دولت برگشته و می‌توانند از آب گل آلود ماهیگیری کنند، بیان کرد: وزیر خارجه دولت جدید ایران در صحبت‌های خود به غربی‌ها موقعیت ایران را اعلام کرده و گفته هدف گزاری دولت درباره برجام منطبق بر راهبردها و خطوط قرمز بیان شده در بیانات رهبری و مصوبات مجلس است و از آن عبور نخواهد کرد.

فلاحتی گفت: مردمی که به دولت چهاردهم رأی دادند مردمی دیندار و اهل ولایت و امامت بوده و دولتمردان پایبند خطوط هستند و دولتمردان خط قرمز خود را ولایت و مطالب رهبری می‌دانند.

وی با بیان اینکه برخی‌ها دوباره می‌گویند به برجام برگردیم، گفت: در برجام ایران را ذلیل کردند و آمریکایی‌ها برجام را پاره و FATF را بهانه کردند، در صورتی که به مردم از بندهای ذلت بار این معاهده به مردم چیزی نگفتند.