تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3770760
شناسه : 3770760
تاریخ :
درآمدزایی عجیب بارسلونا از فوتبال آفریقا! اقتصاد ایران: بارسلونا برای حل مشکلات مالی خود به یک روش عجیب در فوتبال آفریقا دست یافته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه: در تابستان امسال غنایی هایی مثل عزیز عیسی و دیوید اودورو  به بارسا آمده اند و ابراهیم دیارا در بازار زمستانی وارد خواهد شد. آنها به امبکه می پیوندند که فصل گذشته به صورت قرضی در تیم دوم بارسا بازی کرد.

مثل هر تابستان، بارسا اتلتیک تغییرات زیادی در ترکیب خود داشته است. برای شروع، مربی، رافا مارکز، دیگر آنجا نیست و به جای او، باشگاه به مربیان داخلی اعتماد کرد و تیم را به آلبرت سانچز، یکی از دستیاران مربی مکزیکی، سپرد.

چالشی که در انتظار مربی جدید است آسان نخواهد بود. برخی از بازیکنان، مانند جرارد مارتین یا سرجی دومینگز، در حال حاضر به تیم اول ملحق شده اند و بارسا صعود پدیده های جوانش به تیم اول را حالا با خرید استعدادهای آفریقایی جبران کرده است.

عیسی به صورت قرضی از "دیرمز اف سی" آمده و یک وینگر چپ پا است که با هر پستی در حمله سازگار است.  بارسا اودورو، یک وینگر سریع و هجومی را نیز از آکرا لاینز خریده است. همه آنها به امبکه ملحق خواهند شد، کسی که باشگاه اخیرا قرارداد او را دائمی کرده است.

حساب روی آفریقایی ها بازده خوبی در بارسلونا داشته است. این باشگاه در تابستان امسال میکا فایه را با مبلغ 10.3 میلیون یورو به رن منتقل کرد در حالی که ققط 1.5 میلیون سرمایه گذاری کرده بود تا او را از تیمی در دسته دوم کرواسی جذب کند. هدف بارسا از جذب این دو بازیکن جوان آفریقایی نیز مشابه است. خرید ارزان و انتظار درخشش از آنها برای بالا رفتن قیمتشان. بارسلونای غرق در مشکلات مالی حالا به یک روش جدید برای درآمدزایی در آفریقا رسیده است.