تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3770755
شناسه : 3770755
تاریخ :
عدم بینش انقلابی و توجه به ظرفیت داخلی مانع موفقیت دولت‌هاست اقتصاد ایران: اصفهان_امام جمعه ملک شهر گفت: نادیده گرفتن توان و ظرفیت داخلی و عدم بینش انقلابی از جمله موانع موفقیت دولت‌هاست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید روح الله فیاض در خطبه‌های نماز جمعه ملک شهر اصفهان با اشاره به عوامل موفقیت و شکست دولت‌ها اظهار کرد: نادیده گرفتن استعداد و ظرفیت‌های داخلی از جمله مهمترین موانع موفقیت دولت‌ها به شمار می‌رود که باید به نیروی جوان و با استعداد ایرانی باور داشت.

وی افزود: امروز رئیس دولت چهاردهم باید نگاه ویژه‌ای به جوانان داشته باشد و از اعتماد کردن به دشمن بپرهیزد.

امام جمعه ملک شهر خاطر نشان کرد: ویژگی دنیا زدگی مسئولان نیز موجب جلوگیری از رسیدن به موفقیت می‌شود که باید مراقب آن باشند.

وی با اشاره به سخنان رهبری تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب موانعی را به عنوان موانع موفقیت دولت‌ها تشریح کردند که دشمنی کشورهای استکباری از جمله آنهاست اما باید توجه داشت که ایران اهل تعامل است اما دشمن اهل تعامل و گفت‌وگو نیست، برخی نباید آدرس غلط بدهند.

حجت الاسلام فیاض ادامه داد: مردم به خاطر دارند که توافق‌ها نتوانست مشکلات کشور را حل کند، اما موانع بیرونی که موجب جلوگیری از موفقیت دولت‌ها می‌شود شامل عدم بینش انقلابی مسئولان است.

وی افزود: اعتقاد انسان‌ها از حیاتشان بالاتر است، در این راستا باید توجه داشت افسران جبهه فرهنگی موضوع جهاد تبیین را جدی بگیرند.

امام جمعه ملک شهر تصریح کرد: انسان‌ها فقیر هستند و دارایی جز حیاتی که خداوند به آنها عطا می‌کند ندارند، حضرت سجاد (ع) می‌فرمایند: با لطف خداوند اسباب دنیوی در اختیار ما قرار می‌گیرد، بنابراین اراده الهی را باید در تمامی امور در نظر بگیریم تا به نگاه توحیدی دست یابیم.