تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3770710
شناسه : 3770710
تاریخ :
طالبیان: تلاش‌مان را کرده‌ایم و امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد اقتصاد ایران: سرمربی تیم ملی پاراکانوی ایران گفت: ما تلاش خودمان را کردیم و تمرینات سختی را پشت‌سر گذاشتیم که امیدواریم بهترین اتفاق اینجا برای ۲ نماینده کشورمان رخ دهد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از پاریس، احمدرضا طالبیان سرمربی تیم ملی پاراکانوی کشورمان بعد از مسابقه سعید حسین‌پور در پاراکانوی تک‌نفره 200 متر کلاس KL1 در پارالمپیک پاریس اظهار داشت: حدود یک ساعت پیش مسابقه حسین‌پور به پایان رسید که در گروه خودش سوم شد و نمایندگان مجارستان و فرانسه اول و دوم شدند. حریف مجارستانی قهرمان پارالمپیک توکیو بود.

سرمربی تیم ملی پاراکانوی ایران افزود: مسابقه آسانی نسبت به گروه‌های قبلی نبود، چرا که با همان رکوردی که نماینده کشورمان امروز ثبت کرد در گروه‌های دیگر به فینال راه یافته بودند. با توجه به اینکه سعید قبل از اعزام به پارالمپیک حدود 13 روز در بیمارستان بستری بود به نظرم رکورد قابل قبولی را ثبت کرد.

طالبیان ادامه داد: فردا هم مرحله نیمه‌نهایی برگزار خواهد شد و بعد از آن هم اگر بتواند در فینال شرکت خواهیم کرد و برای مدال  می‌جنگیم.

وی خاطرنشان کرد: شهلا بهروزی‌راد شرایط روحی خوبی دارد؛ او ورزشکار با تجربه‌ای است و سومین پارالمپیک خودش را تجربه می‌کند. خیالمان از بابت او راحت‌ است چرا که وضعیت بهتری دارد و امروز او هم باید به مصاف رقبای خود برود که ان‌شاءالله در دور مقدماتی بتواند رکورد خوبی را ثبت کند. روز یکشنبه هم مسابقات نیمه‌نهایی و فینال کانوی 200 متر تک‌نفره بانوان در کلاس KL3 برگزار خواهد شد.

طالبیان در خصوص پیش‌بینی‌اش از نتایج نمایندگان کشورمان گفت: اجازه دهید که پیش‌بینی نکنیم. ما تلاش خودمان را کرده‌ایم و تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم که امیدواریم بهترین اتفاق برای 2 نماینده کشورمان رخ دهد. چنانچه بتوانند رکوردهای خودشان را بزنند اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

انتهای پیام/