تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3770702
شناسه : 3770702
تاریخ :
رویکرد خبرگزاری مهر در انعکاس و رفع مشکلات مردم قابل تقدیر است اقتصاد ایران: خرم‌آباد- نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی، رویکرد خبرگزاری مهر برای احقاق حقوق مردم و انعکاس مسائل و مشکلات مناطق مختلف کشور را قابل تقدیر دانست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محمد حسین محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر، رویکرد خبرگزاری مهر برای احقاق حقوق مردم و انعکاس مسائل و مشکلات مناطق مختلف کشور را قابل تقدیر دانست و اظهار داشت: نقش رسانه‌ها در پیشرفت و توسعه کشور غیر قابل انکار است.

وی با اشاره به اینکه نقش رسانه در انعکاس مطالبات و مشکلات مردم و همچنین نشان دادن ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در هر منطقه برای جذب سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی بسیار مهم و ارزشمند است، گفت: رویکرد خبرگزاری مهر نیز که از همان سال‌های ابتدایی شروع فعالیت با مدیریت «پرویز اسماعیلی» تا کنون که توسط «محمد مهدی رحمتی» اداره می‌شود یک رویکرد قابل قبول بوده و وظیفه خود را در حوزه رسانه به خوبی انجام داده و عملکرد قابل قبولی را از خود نشان داده است.

نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی، افزود: بنده همواره یکی از دنبال کنندگان این رسانه بوده ام.

محمدی در ادامه سخنان خود با با قدر دانی از تمامی رسانه‌های استان به ویژه شهرستان‌های دلفان و سلسله در راستای تلاش برای مشارکت و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، بیان داشت: استان لرستان یکی از استان‌های پیشتاز در حوزه خبر و اطلاع رسانی است و این ظرفیت ارزشمند نقش مهم و سازنده‌ای را برای توسعه همه جانبه به ویژه در حوزه اقتصاد و سرمایه گذاری است.

وی توجه به خواسته‌های به حق فعالین رسانه استان را امری ضروری و در راستای تقویت روحیه مضاعف خبرنگاران این استان برشمرد و از مسئولان مربوطه خواست مشکلات این قشر زحمت کش جامعه را که همواره در تمام برنامه‌ها و رویدادهای ملی و مذهبی یار و یاور مسئولان بوده اند را حل و فصل کنند.

نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی، گفت: توجه به موضوع بیمه خبرنگاران و همچنین مسکن این قشر از جامعه را امری ضروری است.