تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3770700
شناسه : 3770700
تاریخ :
اگر پروژه های آب طی ۳سال گذشته نبود امروز به شدت مشکل داشتیم اقتصاد ایران: تهران- معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: اگر پروژه های آب طی سه سال گذشته نبود، امروز به شدت مشکل داشتیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حشمت اله سلیمانیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با اجرای پروژه کلان رینگ آبرسانی موسوم «حضرت قمر بنی هاشم (ع)»، شش تصفیه خانه واقع در تهران به یکدیگر متصل خواهد شد.

وی افزود: در کلان رینگ قمر بنی هاشم (ع) آب تهران ابتدا در این رینگ می چرخد و از این رینگ خارج شده و به جاهای مختلف می‌رسد.

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در پاسخ به این سوال که چرا پروژه‌های آبرسانی تهران هرچه سریع‌تر به بهره برداری نمی‌رسد، تا مشکل آب در مناطقی مانند فشافویه رفع شود، گفت: بسیاری از این پروژه‌ها در حال اجرا و بهره برداری است و اگر طی دو الی سه سال اخیر بسیاری از این پروژه‌ها به بهره برداری نمی‌رسید، ما در حال حاضر به شدت مشکل آب داشتیم.

وی افزود: برخی از اینها پروژه‌های ملی است، بخشی از آنها در سال‌های گذشته ملی بوده و اکنون به استان‌ها بازگشته است و دلیل بازگرداندن به استان نیز کمبود اعتبارات است.