تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3770669
شناسه : 3770669
تاریخ :
دشمن در حال تحریف روایت انقلاب اسلامی است اقتصاد ایران: بندرعباس-امام جمعه بندرعباس با اشاره به جنایات رژیم پهلوی در ۱۷ شهریور گفت: دشمن در حال تحریف روایت انقلاب اسلامی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندرعباس با اشاره به لزوم تشویق آحاد جامعه به فرزند آوری اظهار کرد: دولت باید شرایط فرزند آوری برای بانوان را با حفظ کرامت و حفظ اشتغال ایجاد کند و کسانی که فرزند دارند باید مورد حمایت دولت قرار گیرند.

نقش مرد و زن در تأمین نفقه در حال جا به جایی است

وی افزود: امروز نقش زن و مرد در بحث تأمین نفقه در حال جا به جایی است و برخی مردان انتظار دارند همسرشان شاغل باشد و در تأمین معاش نقش آفرینی کنند در حالی که این موضوع به هیچ وجه منطقی نیست و تأمین نفقه بر عهده مردان گذاشته شده است‌.

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: دولت در به کارگیری افراد برای اشتغال باید اولویت بندی داشته باشد نمی‌شود وقتی که مردان ما که نفقه بر آن‌ها واجب است بیکار هستند نمی‌شود همه فرصت‌ها را در اختیار بانوان قرار داد بلکه در این حوزه باید تدبیر شود و مشاغل مرتبط با توانمندی‌ها و روحیات بانوان مشخص شود.

دولت برای خانواده‌ها یارانه کودک وضع کند

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده بیان کرد: برای حمایت از خانواده‌ها یکی از طرح‌هایی که می‌توان انجام داد این است که دولت برای خانواده‌ها یارانه کودک قرار دهد و از سویی دیگر دولت در آموزش و پرورش و آموزش عالی خانواده‌های دارای فرزندان بیشتر را حمایت کنند و از طرفی هزینه‌های درمانی خانواده‌های دارای سه فرزند بالاتر رایگان شود.

وی تغییر نگرش در حوزه فرزند آوری را مسئله‌ای ضروری دانست و اظهار کرد: دستور دینی ما مبتنی بر ازدواج و فرزند آوری است و پیامبر اسلام (ص) بهترین ثروت برای افراد را فرزند نیک معرفی می‌کند.

دل‌ها در ماه ربیع الاول باید به اهل‌بیت گره بخورد

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در خطبه دوم نماز جمعه بندرعباس ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و ایام آغاز امامت امام زمان (عج) گفت: دل‌های ما در این ماه باید به قلب امام عصر (عج) گره بخورد چرا که دل‌های اهل‌بیت ظرف مشیّت خداوند متعال است و هر کس از ائمه اطاعت کند در واقع از خداوند متعال اطلاعت کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده بیان کرد: اهل‌بیت ولایت تکوینی بر نظام هستی دارند و به اذن خداوند هر چه بخواهند محقق خواهد شد و از این رو توسل و شفاعت عین توحید است.

وی تاکید کرد: اهل بیت دالان ورود به محضر خداوند متعال هستند و باید از این طریق خود را به خداوند متعال برسانیم و بر همین اساس ما ریز و درشت خواسته‌های خود را از دالان وجود امامان معصوم که واسطه فیض الهی هستند، مطرح می‌کنیم.

امام عسکری سازمان وکالت در شیعه را تقویت کرد

امام جمعه بندرعباس با اشاره به شهادت امام حسن عسکری علیه‌السلام گفت: امام عسکری علیه السلام در دوران امامت خود کاملاً محصور بودند و به حسب ظاهر اجازه به جای آوردن حج را پیدا نکردند اما در این دوره سازمان وکالت شیعه تقویت شد و در دوران امامین عسکریین (ع) از طریق سازمان وکالت مردم ارتباط گیری با امام غایب را تمرین کردند.

دشمن در حال تحریف روایت انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده با اشاره به جنایات رژیم پهلوی در ۱۷ شهریور گفت: با کشتار مردم در ۱۷ شهریور سرعت فروپاشی رژیم پهلوی افزایش یافت و فشارهای سیاسی به رژیم پهلوی افزایش پیدا کرد.

وی ادامه داد: دشمن در حال تغییر روایت انقلاب طبق منطق خود است و روایت‌های جعلی و دروغی را به خورد جوان‌ها می‌دهند از این رو بزرگترها که دوران پهلوی را دیده‌اند باید وضعیت گذشته را برای جوانان بازگو کند.

امام جمعه بندرعباس بیان کرد: دشمن در حال تحریف روایات انقلاب اسلامی است و سکوت ما موجب شده است که چنین فرصتی برای دشمنان ایجاد شود از این رو باید از شهدا و فضیلت‌های ملت بزرگ ایران بیشتر گفته شود.