تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3770624
شناسه : 3770624
تاریخ :
چرا داشتن یک چمن مرغوب هم برایمان آرزو شده است؟ اقتصاد ایران: چرا باید بازی‌های ملی و بین‌المللی فوتبال ایران در چنین ورزشگاه‌های کوچک و حتی محقر انجام شود؟‌

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

برترین‌ها: چرا باید بازی‌های ملی و بین‌المللی فوتبال ایران در چنین ورزشگاه‌های کوچک و حتی محقر انجام شود؟‌ چرا هیچ زمین چمن درست و حسابی در اختیار فوتبال ملی نیست؟‌ چه کسی این گونه طی دو سال گذشته اعتبار فوتبال ایران را با تخریب زمین‌های چمن از بین برده است؟‌ چرا چهار ورزشگاه بزرگ اصفهان و تبریز و مشهد و اهواز در اختیار فوتبال ملی قرار نمی‌گیرند؟‌ پشت پرده چیست؟ چرا  ورزشگاه لوکس مشهد از دادن خدمات به فوتبال ملی خودداری می‌کند؟ چرا باید بازی‌های آسیایی پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه قلعه حسن‌خان برگزار شود؟‌

استادیوم‌های قدیمی و از رده خارج به کنار، زمان می‌برد تا ساخته شود. تصاویر ویدئویی در حد آتاری هم به کنار، زیرساخت مشکل دارد. هزینه سنگین است. چرا از داشتن یک چمن مرغوب هم عاجزیم؟ چمن میدان آزادی سگش شرف دارد به چمن استادیوم‌های ایران. چرا باید حسرت ورزشگاه عراق را بخوریم؟ اصلا اروپا را بگذاریم کنار، چرا ورزشگاه‌های قطر و عربستان و امارات باید برایمان رویا شود؟

یکی از نکات بازی شب گذشته تیم ملی وضعیت نه‌چندان خوب چمن ورزشگاه فولادشهر بود که روی کیفیت بازی هم تاثیر گذاشت و با انتقادات زیادی هم همراه شد.

صادق درودگر، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با انتشار تصویری از ورزشگاه عراق، از کیفیت زمین چمن در ورزشگاه‍‌های ایران انتقاد کرد.

شما تبلیغات دور زمین را در بازی دیشب مشاهده کنید. تبلیغات VISIT SAUDI(عربستان‌را ببین) در کنار زمین چمن مخروبه ایران ترکیب تحقیرآمیزی برای ما ایرانی‌ها ساخته بود. تمام کشورهای همسایه در حال پیشرفت هستند، ما در حال پسرفت. یک زمانی با استادیوم آزادی برای کشورهای همسایه کری خوانی می‌کردیم اما الان چه؟ استادیوم پیر آزادی به علت تعمیرات معلوم نیست چند سال دیگر آماده برگزاری بازی شود. تازه اگر بعد از کلی هزینه جای دیگری از استادیوم دچار مشکل نشود.

چرا داشتن یک چمن مرغوب هم برایمان آرزو شده است؟