تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3770612
شناسه : 3770612
تاریخ :
پیکر مربی اسبق تیم ملی بوکس در رباط کریم به خاک سپرده شد اقتصاد ایران: رباط کریم-پیکر « عیسی گل محمدی» مربی اسبق تیم ملی بوکس پس از وداع مردمی در رباط کریم به خاک سپرده شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر «عیسی گل محمدی» مربی اسبق تیم ملی بوکس روز جمعه پس از وداع مردمی در امامزاده عماد (ع) رباط کریم به خاک سپرده شد.

پیکر این اسطوره بوکس ایران صبح جمعه بر دوش مردم رباط‌کریم تشییع شد و در آرامگاه ابدی‌اش در امامزاده عماد به خاک سپرده شد.

روز چهارشنبه ۱۴ شهریور خبر تلخ کشته شدن عیسی گل محمدی، قهرمان و مربی سرشناس رباط کریمی و بوکس کشور همه کسانی که او را می‌شناختند، در بهت فرو برد.

گل‌محمدی که سال‌ها افتخار آفرینی برای بوکس ایران و رباط‌کریم را در کارنامه داشت، پس از پایان دوران قهرمانی خود، به سرعت به یکی از مربیان تأثیرگذار تبدیل شد.

او حتی تا مربی تیم ملی نیز ارتقا یافت و قبل از ورود به عرصه مربیگری، گل‌محمدی با تشکیل تیم پیوند ساپکو رباط‌کریم توانست این تیم را به مدت شش دوره پیاپی قهرمان لیگ برتر بوکس ایران کند، که این دستاورد بی‌نظیری در تاریخ بوکس ایران بوده و هست.

وی همچنین در زمینه پرورش استعدادها و هدایت آن‌ها به تیم ملی بسیار موفق بود.

گل محمدی حتی در سال‌های اخیر به عنوان عضو هیئت رئیسه و سخنگوی فدراسیون بوکس منصوب شد و یکی از گزینه‌های ریاست این فدراسیون بود.

با وجود موفقیت‌های چشمگیر ملی، گل‌محمدی در رباط‌کریم، با بی‌مهری‌هایی روبرو شد، به همین خاطر در کنار فعالیت‌های ملی به زادگاهش میانه رفت و به عنوان رئیس هیئت بوکس استان آذربایجان شرقی به کارش را ادامه داد.

علیرغم اعلام پلیس رباط کریم مبنی بر اینکه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی بررسی این قتل را آغاز کرده و به سرنخ‌هایی نیز رسیده اند، اما همچنان پس از گذشت دو روز خبری از دستگیری قاتل یا قاتلان گل محمدی نیست.

به گفته سرهنگ تیمور کلانتری، فرمانده انتظامی رباط کریم، در تحقیقات اولیه پلیس مشخص می‌شود در باغی متعلق به این ورزشکار سرشناس، دو زن مسلح در جریان جر و بحث و درگیری با فرد مورد نظر، او را با سلاح گرم به قتل رسانده و متواری شده اند.