تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3770598
شناسه : 3770598
تاریخ :
پیام مسی برای وداع با دی‌ماریا اقتصاد ایران: کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین در پیامی خاص با آنخل دی‌ماریا که در رده ملی بازنشسته شد، وداع کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال آرژانتین بامداد امروز (جمعه - به وقت تهران) در چارچوب بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2026 در منطقه آمریکای جنوبی در حالی موفق شد در ورزشگاه مونومنتال با نتیجه 3 بر صفر مقابل شیلی به برتری برسد که پیش از این دیدار مراسم ویژه‌ای جهت تجلیل از آنخل دی‌ماریا برگزار شد. دی‌ماریا که از سال 2008 در عضویت تیم ملی فوتبال آرژانتین بود پس از انجام 145 بازی ملی با پیراهن آرژانتین و ثبت 31 گل زده و 29 پاس‌گل، پس از مسابقات کوپا آمه‌ریکا 2024 از تیم ملی آرژانتین خداحافظی کرد و کفش‌هایش را آویخت.

دی‌ماریای 36 ساله که در دوره 16 ساله حضورش در تیم ملی فوتبال آرژانتین  قهرمانی در جام جهانی 2022، دو قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا 2021 و 2024 و قهرمانی در جام بین قاره‌‌ای 2022 را با آلبی‌سلسته تجربه کرد، با حضور در ورزشگاه مونومنتال به همراه خانواده‌‌اش گفت: حالا من یک هوادار آرژانتین خواهم بود و تیم را از روی سکوها تشویق  می‌کنم. من به تمام کوپا آمه‌ریکاها و جام‌های جهانی برای حمایت از تیم خواهم رفت. مطمئناً این تیم در این راه به کارش ادامه خواهد داد چون این تیم جرأت زیادی دارد.

لیونل مسی هم که به دلیل مصدومیت در این اردوی آرژانتین غایب بود، در پیامی تصویری که روی اسکوربرد ورزشگاه پخش شد، در خطاب به هم‌تیمی سابقش گفت: امیدوارم از این شب در کنار خانواده و عزیزانت لذت زیادی ببری. ما هر آنچه که لازم بود را گفتیم. ما خیلی چیزها را با هم به اشتراک گذاشتیم و چه کسی فکر می‌کرد که این کار به این شکل تمام شود؟ خیلی دل‌مان برایت تنگ می‌شود! به زودی می‌بینمت.

امیلیانو مارتینس دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین هم اظهار داشت: زمان آن فرا رسیده است که آنخل دی‌ماریا از بودن در کنار خانواده‌اش لذت ببرد. خدا را شکر که ما به همه چیز دست یافتیم و او درس بزرگی به ما داد.

فدراسیون فوتبال آرژانتین , لیونل مسی , آنخل فابیان دی‌ماریا هرناندز | دی‌ماریا , جام جهانی 2026 , تیم ملی فوتبال شیلی , فدراسیون فوتبال آرژانتین , لیونل مسی , آنخل فابیان دی‌ماریا هرناندز | دی‌ماریا , جام جهانی 2026 , تیم ملی فوتبال شیلی , فدراسیون فوتبال آرژانتین , لیونل مسی , آنخل فابیان دی‌ماریا هرناندز | دی‌ماریا , جام جهانی 2026 , تیم ملی فوتبال شیلی , فدراسیون فوتبال آرژانتین , لیونل مسی , آنخل فابیان دی‌ماریا هرناندز | دی‌ماریا , جام جهانی 2026 , تیم ملی فوتبال شیلی , فدراسیون فوتبال آرژانتین , لیونل مسی , آنخل فابیان دی‌ماریا هرناندز | دی‌ماریا , جام جهانی 2026 , تیم ملی فوتبال شیلی ,

انتهای پیام/