تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3770587
شناسه : 3770587
تاریخ :
اقدام شنیع سفیر استرالیا در جامعه اسلامی توهین به شعائر دینی است اقتصاد ایران: اردبیل- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: اقدام شنیع سفیر استرالیا و ترویج اقدام شنیع همجنسگرایی در قلب جامعه اسلامی ایران توهین به شعائر دینی و شیطنت اروپا است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: شرع مقدس و دین اسلام هرگونه ناهنجاری را در باب همجنسگرایی مذموم و زشت توصیف کرده و اقدام اخیر سفیر استرالیا در برگزاری جشن «بنفش بپوش» و ترویج همجنسگرایی شیطنت بزرگ از سوی این سفارتخانه است.

وی با تاکید بر اینکه وزارت امور خارجه ایران باید رفتاری متقن در برخورد با این سفیر خاطی داشته باشد، خاطرنشان کرد: اینکه دین اسلام چنین رفتارهای زشتی را محکوم کرده حجت را بر تمامی بشریت تمام کرده و کسانی که به چنین اقداماتی دامن می‌زنند از آبشخور شیطنت اروپا سیراب شده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل رواج اندیشه‌های پست همچون همجنسگرایی را نتیجه دوری انسان از فرهنگ دینی و شریعت اسلام دانست و بیان کرد: «دگرباشان» هیچ جایی در فرهنگ دینی و ملی ایران ندارند و سفیر استرالیا نیز باید هرچه سریع‌تر از سوی ایران احضار شده و با اخراج وی از کشور تنبیه شود.

حجت الاسلام جعفرزاده رواج اعمال خلاف فطرت انسان را در جامعه اسلامی مذموم و زشت دانست و تصریح کرد: دین اسلام دین پاکی، طهارت و … است و در بسیاری از کتب دینی و اسلامی نیز بر حرام بودن این عمل تاکید شده است.

وی گفت: اروپا، آمریکا، اسرائیل، انگلیس و … پنبه جهالت را در گوش فروبرده و با تشویق جامعه خود به چنین رفتارهای زشتی ملت و مملکت خود را به سراشیبی سقوط برده اند که نتیجه‌ای جز ابتذال، بی بندوباری و از هم گسیختگی خانواده‌ها ندارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ادامه داد: آبشخور این اعمال زشت باید در کشور اسلامی ایران شناسایی و عاملان و مسببان آن از کشور به بیرون رانده شوند.