تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3770543
شناسه : 3770543
تاریخ :
حمایت تمام‌عیار فرستاپن از پرس اقتصاد ایران: قهرمان فرمول یک گفت نیازی به هم‌تیمی جدیدی ندارد و سرخیو پرس مکزیکی به اندازه کافی خوب است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از فاکس اسپورتس؛ مکس فرستاپن، راننده هلندی ردبول و قهرمان سه فصل اخیر فرمول یک به صراحت گفته است که نیازی به هم‌تیمی جدید نخواهد داشت، زیرا رابطه بسیار خوبی با سرخیو پرس دارد.

گفته می‌شود تیم ردبول اتریش در پایان فصل جاری فرمول با کنار گذاشتن سرخیو پرس مکزیکی می‌خواهد راننده جدیدی را در کنار مکس فرستاپن قرار دهد.

مکس فرستاپن گفت: من همیشه گفته‌ام که مهمترین چیز ثبات و اتمسفر خوب در تیم است و این موضوع را در تعطیلات تابستانی هم تکرار کردم. گفتم به غیر از فکر کردن به ماشین دوم چیزهای دیگری هم داریم. برای من این موضوع در دستور کار نیست.

صدرنشین رده‌بندی فصل جاری فرمول یک افزود: البته دوست دارم سرخیو پرس هم‌تیمی من بماند. او مرد فوق العاده‌ای است، ما با هم خوب کنار می‌آییم، به علاوه او یک مسابقه دهنده عالی است. خوشبختانه، سرخیو در کنار ما باقی می‌ماند و اکنون ما فقط در تلاش هستیم تا ماشین خود را با هم بهبود دهیم.

پس از 16 مرحله فرمول یک در فصل 2024، مکس فرستاپن همچنان با 62 امتیاز بیشتر از لاندو نوریس، راننده مک‌لارن صدرنشین رده‌بندی انفرادی رانندگان است.

انتهای پیام/