تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3770506
شناسه : 3770506
تاریخ :
کنعانی: ادعای دخالت ایران در انتخابات آمریکا بی‌اساس است اقتصاد ایران: کنعانی در واکنش به ادعای دادستان کل آمریکا مبنی بر دخالت ایران در انتخابات آمریکا گفت: یک بار دیگر این ادعاهای تکراری، مغرضانه و بی‌اساس را مردود اعلام می‌کنیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به ادعای دادستان کل آمریکا مبنی بر اقدامات تهاجمی برخی کشورها از جمله جمهوری اسلامی ایران برای تاثیرگذاری بر روند و نتایج انتخابات آمریکا گفت: یک بار دیگر این ادعاهای تکراری را بی‌اساس، مغرضانه و دارای مصارف سیاسی داخلی در آمریکا دانسته و چنین اتهاماتی را مردود اعلام می‌کنیم.

ناصر کنعانی افزود: مقامات دولت آمریکا نمی‌توانند ترمیم شکاف‌ها و مشکلات داخلی این کشور را که ریشه‌های ساختاری، سیاسی و اجتماعی دارد، با فرافکنی و اتهام زنی به دیگران، در خارج از مرزهای این کشور جستجو کنند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تصریح کرد: دولت آمریکا که پیشرو در مداخلات غیرقانونی در امور داخلی دیگر کشورهای مستقل بوده و فهرست بلندبالایی از چنین اقدامات مخربی را در کارنامه خود دارد، نمی‌تواند با اتهام زنی به دیگر کشورها، مشکلات و بحران‌های داخلی خود را به سایر کشورها منتسب نموده و بر سابقه سیاه رفتارهای مداخله‌جویانه و فراقانونی خود در امور داخلی کشورهای مستقل سرپوش بگذارد.