تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3770494
شناسه : 3770494
تاریخ :
تکمیل زنجیره ارزش به اقتصادی کردن تولید در بخش کشاورزی کمک می‌کند اقتصاد ایران: ارومیه-وزیر جهاد کشاورزی گفت: تکمیل زنجیره ارزش به اقتصادی کردن تولید در بخش کشاورزی کمک می‌کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا نوری صبح در جمعه بدو ورود به استان آذربایجان‌غربی در جمع خبرنگاران گفت: هدف از این سفر بازدید و افتتاح پروژه‌هایی که در شرایط کنونی برای کشور بسیار ضروری هستند، از جمله صنایع تبدیلی و تکمیلی که جزو نواقص زنجیره تولید در کشور هستند و بایستی سریعاً تکمیل و توسعه یابند.

نوری اظهار کرد: در سفر امروز مخصوصاً پروژه‌های زیر بنایی در بخش مدیریت بهینه مصرف آب که مورد تاکید مقام معظم رهبری هستند، در شمال استان افتتاح و بهره برداری می رسند.

وی تاکید کرد: مسئله آب در بخش کشاورزی بسیار با اهمیت است و در راستای پایداری تولید در حدود ۶۲ هزار هکتار شبکه‌های فرعی آبیاری و زهکشی در غرب و شمال غرب کشور که در دست اجرا است.

وی تصریح کرد؛ امروز با افتتاح ۵ هزار و ۳۵ هکتار از این پروژه، میزان اراضی در حال بهره برداری به ۴۵ هزار می‌رسد که تلاش ما بر این است که مابقی اراضی نیز با همکاری کشاورزان و مسئولان استانی و کشوری هر جه سریع‌تر آماده افتتاح و بهره برداری شود.