تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3770460
شناسه : 3770460
تاریخ :
پروین: این مدل پول جمع کردن آبروریزی بود اقتصاد ایران: علی پروین، سلطان پرسپولیس معتقد بود درخواست ۵هزار تومان از مردم برای کمک به پرسپولیس یک آبروریزی بوده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرورزشی: علی پروین چهره‌ای غیر قابل کتمان و فراموش‌نشدنی در فوتبال ایران است. سرمربی اسبق پرسپولیس و تیم ملی شانزدهم شهریور سال ۹۴ مصاحبه‌ای اختصاصی با خبرورزشی انجام داد و حرف‌های جذابی زد که خلاصه آن‌ها را به اتفاق هم مرور می‌کنیم:

* من خودم را مدیون روزنامه‌ها و خبرنگاران می‌دانم. اگر امثال شما عکس علی پروین و علی پروین‌ها را چاپ نکنید که ما معروف نمی‌شویم.

* عاشق سریال‌های ایرانی هستم و به همین بهانه می‌گویم اگر در دیدار ستارگان ایران مقابل ستارگان فوتبال جهان که دوستان لطف کردند و وظیفه سرمربی‌گری را به من سپردند، به دوستان هنرمند بازی نرسید، دلگیر نشوند. باور کنید من هر شب با سریال‌های این عزیزان کیف می‌کنم. همین امین حیایی در لواسان همسایه ماست و خیلی هم دوستش دارم.

* آرزویم این بود که یک آدم عادی باشم و بتوانم ۱۰ قدم در خیابان راه بروم.

* اگر دست من بود، دلم می‌خواست پیراهن شماره ۷ پرسپولیس به مهدی طارمی برسد چون بازیکن واقعا خوب و سرعتی است.

* ازبازیکنان کنونی پرسپولیس (منظور علی‌آقا تابستان سال ۹۴ است) محسن بنگر، امید عالیشاه، رامین رضاییان و مهدی طارمی می‌توانستند در دهه ۶۰ هم برای پرسپولیس بازی کنند.

*درخواست کمک ۵هزار تومانی از مردم برای پرسپولیس واقعا آبروریزی بود. البته من خودم در دهه ۶۰ از چند هوادار پولدار پرسپولیس کمک می‌گرفتم ولی کی شماره حساب دادم و از هواداران خواستم کمک کنند!

* جواد زرینچه و مجید نامجومطلق را در مسابقه ستارگان فوتبال ایران دیدم. چقدر هم این دو نفر در دوران فوتبال خود خوب بودند ولی در مورد ماجرای مجید نامجومطلق در دهه ۶۰ که یک هوادار پرسپولیس به او موتور سیکلت داد و من دیگر اجازه ندادم او سر تمرین تیم ما بیاید، باید بگویم اگر در آن مقطع چنین تصمیمی نمی‌گرفتم پرسپولیس به هم می‌ریخت. البته حالا دیگر وضعیت با آن روزها خیلی فرق کرده است (نامجومطلق در جوانی و ابتدای فوتبال خود برای مقطعی با پرسپولیس تمرین کرد ولی بعدا به استقلال رفت)

* برای تیم ستارگان اشتباه کردم که خودم به علی دایی زنگ نزدم. جایش خیلی خالی بود. باید خودم به او زنگ می‌زدم.

* از میان لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، مسی را انتخاب می‌کنم. روی دست او فوتبالیست زاییده نشده است.