تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3770371
شناسه : 3770371
تاریخ :
۳۱ نفر در حوادث رانندگی خراسان رضوی مصدوم شدند اقتصاد ایران: مشهد- مسؤول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۳۱ نفر در حوادث رانندگی خراسان رضوی مصدوم شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد علیشاهی اظهار کرد: پنج حادثه تصادف و واژگونی خودرو که امروز به طور جداگانه در جاده‌های شهرستان‌های مشهد، نیشابور و درگز در خراسان رضوی رخ داد، منجر به مصدومیت ۳۱ نفر شد.

مسؤول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حادثه نخست واژگونی یک دستگاه خودروی پراید بامداد امروز در مشهد، خیابان سیدی، بعد از خلج رخ داد که این حادثه پنج مصدوم در پی داشت.

وی ادامه داد: برای امدادرسانی به مصدومان یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام و یک مصدوم به صورت سرپایی در محل درمان و چهار مصدوم دیگر توسط آمبولانس اورژانس به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.

علیشاهی گفت: حادثه دیگر نیز واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید حوالی ساعت ۱۱ امروز پنج کیلومتر بعد از تبادکان به سمت مشهد رخ داد که این حادثه نیز منجر به مصدومیت پنج نفر شد که مصدومان توسط اورژانس به بیمارستان‌های شهید هاشمی نژاد و امام سجاد (ع) مشهد منتقل شدند.

مسؤول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: حادثه دیگر برخورد ۲ دستگاه خودروی سواری تیبا و پراید ساعت ۱۲ و ۲۱ دقیقه ظهر امروز در محور درگز به لائین، انتهای روستای کالو رخ داد که این حادثه نیز پنج مصدوم داشت و مصدومان توسط ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان کلات منتقل شدند.

وی ادامه داد: حادثه دیگر برخورد کامیون و ۲ دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ و تیبا ساعت ۱۴ ظهر امروز در محور نیشابور به مشهد نرسیده به رباط خاکستری رخ داد که این حادثه ۹ مصدوم داشت که مصدومان توسط یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.

علیشاهی بیان کرد: حادثه دیگر تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و پژو حوالی ساعت ۱۵ ظهر امروز در محور مشهد به باغچه، پنج کیلومتر بعد از مشهد رخ داد که این حادثه هفت مصدوم داشت که مصدومان توسط ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.