تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3770347
شناسه : 3770347
تاریخ :
کم‌رمق مثل تیم ملی/ ایران ۱ - ۰ قرقیزستان اقتصاد ایران: تیم ملی فوتبال ایران در بازی مقابل قرقیزستان در چهارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ با وجود آنکه در نیمه دوم هم کم‌رمق نشان داد، پیروز از زمین بیرون آمد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف قرقیزستان رفت.

پس از یک نیمه نه چندان خوب، قرقیزستان مثل نیمه اول، نیمه دوم را بهتر آغاز کرد.

۱۵ دقیقه ابتدایی بازی در نیمه دوم چندان موقعیت خطرناکی نداشت تا اینکه شوت نورافکن در دقیقه ۵۸ یخ بازی را آب کرد و چند دقیقه بعد نیز بیرانوند در دو مرحله شوت بازیکنان قرقیزستان را مهار کرد.

سردار آزمون در میانه‌های نیمه دوم دچار مصدومیت شد که بلافاصله به زمین بازی برگشت اما دقایقی بعد جای خود را به شهریار مغانلو داد.

ایران چند مرتبه مانند نیمه نخست سعی کرد از سمت راست دفاع قرقیزستان صاحب موقعیت شود اما این حملات جان چندانی نداشت، حملات از جناح چپ نیز اصلاً به چشم نیامد.

نفوذ از قلب دفاع قرقیزستان نیز بارها توسط شاگردان قلعه‌نوعی امتحان شد اما توپ هربار زیر پای مهاجمان گم می‌شد.

به نظر می‌رسد تیم ملی در دوران پوست‌اندازی خود کار سختی برای هماهنگی بین مهره‌های باتجربه و جوان دارد و این ضعف در پاس‌های کوتاه میانه میدان و دفع توپ‌های نه چندان سخت خط دفاعی مشهود بود.

تعویض‌های قلعه‌نوعی نیز کاری را درست نکرد و ایرانِ نیمه دوم در خوب بازی نکردن روی نیمه اول را سفید کرد.

در دقایق انتهایی بازی نیز قرقیزستان روی غفلت مدافعان ایران به موقعیت حساسی دست پیدا کرد که بیرانوند واکنش خاصی نشان داد.

در انتهای دیدار تعداد زیادی از تماشاگران علیه سرمربی تیم ملی شعار دادند. بازیکنان تیم ملی در واکنش به این اتفاق پس از پایان بازی حلقه اتحاد تشکیل دادند و مقابل جایگاه بانوان حاضر شدند.

مهدی طارمی بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. امید نورافکن نیز می‌تواند دیگر بازیکن خوب ایران در این بازی بی‌رمق لقب بگیرد هرچند بازیکن شاخصی در میان ملی‌پوشان در این بازی به چشم نمی‌آمد.

تعداد تماشاگران این بازی ۱۲ هزار و ۷۷ نفر اعلام شد.