تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3770332
شناسه : 3770332
تاریخ :
واکنش فوری باشگاه اینتر به درخشش مهدی طارمی اقتصاد ایران: حساب ایکس یا توییتری باشگاه اینتر، به گل مهدی طارمی برابر قرقیزستان واکنش نشان داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه: در نخستین دیدار از دور سوم مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف قرقیزستان رفته که نیمه نخست این بازی با تک گل مهدی طارمی به پایان رسیده است.

در دقیقه ۳۴ این مسابقه بود که امید نورافکن از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت‌زنی کرد که گلر میهمان در مهار این ضربه ناموفق بود و در برگشت، توپ به مهدی طارمی رسید و این بازیکن به راحتی توانست دروازه را باز کند.

پس از این گل، حساب رسمی باشگاه اینتر در شبکه اجتماعی ایکس، توییت منتشر شده از سوی صفحه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا که مربوط به گل طارمی است را کوت (ریپلای) کرده و با نوشتن نام مهدی و استفاده از ایموجی دارت، به این گل واکنش نشان داده است.

گفته می‌شود که پس از پایان فیفا دی، مهدی طارمی در بازگشت به میلان و جدال برابر مونزا، از ابتدا به میدان می‌رود تا لائوتارو مارتینز برای دو بازی حساس برابر منچسترسیتی و میلان آماده شود.

اولین گل رسمی طارمی در این فصل، می‌تواند خبر خوبی برای سیمونه اینزاگی باشد تا یک مهاجم آماده را در بازگشت از تعطیلات بازی‌های بین المللی در اختیار داشته باشد.