تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3770311
شناسه : 3770311
تاریخ :
ذکریا: داوران در دیدار فینال اشتباه کردند  اقتصاد ایران: مربی تیم ملی پاراجودو ایران پس از نایب قهرمانی ملی پوش ایران در پارالمپیک گفت: داوران در دیدار فینال اشتباه کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، محسن ذکریا پس از نایب قهرمانی میثم بنی طبا در پارالمپیک پاریس، گفت: میثم امروز در مسابقات صبح واقعا عالی مبارزه کرد. او دو حریف سرسخت که هیچوقت دوست نداشت با آن ها مبارزه کند را برد. یکی رنکینگ یک دنیا بود و حریف چینی هم عنوان دار جهان بود و قبلا هم میثم را برده بود. بنی طبا در واقع جاده صاف کن شد تا الجزایر طلا بگیرد. واقعا الجزایر اگر این سمت جدول بود به فینال نمی رسید.

وی افزود: بنی طبا در فینال هم با اخطار جلو بود و چند فن خوب هم زد اما به نظر من داوران اشتباه کردند. بازبینی هم انجام شد اما دقت نکردند چرا که بنی طبا مجری فن بود و نباید امتیاز به حریف می دادند.

مربی تیم ملی جودو، تصریح کرد: بد زمانی هم این اتفاق افتاد. ۴۸ ثانیه مانده به پایان داشتیم و جا برای جبران واقعا کم بود. حریف الجزایری تاکنون با بنی طبا روبرو نشده بود و واقعا قهرمانی او خارج از تصور بود. باخت میثم واقعا یک اتفاق بود و بر خلاف تصور رقم خورد.

وی درباره احتمال خداحافظی بنی طبا از میادین گفت: این تصمیم شخصی اوست. شاید چند روز بگذرد و او تصمیم به ادامه کار بگیرد. دوست داشتیم با مدال طلا دل مردم را خوشحال کنیم اما نشد. امیدوارم مردم راضی باشند.