تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3770300
شناسه : 3770300
تاریخ :
تصفیه خانه شیرابه سایت آزادشهر با اعتبار ۷۵ میلیاردی احداث شد اقتصاد ایران: گرگان- مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری های گلستان گفت: تصفیه خانه شیرابه سایت آزادشهر با اعتباری ۷۵ میلیارد ریال احداث شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ملک شاهکویی عصر پنجشنبه در خصوص اقدامات سایت پسماند آزادشهر طی یک سال گذشته در جمع خبرنگران اظهار کرد: خط جدید پردازش سایت آزدشهر با اعتباری بالغ بر ۲۸۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی از احداث تصفیه خانه شیرابه سایت آزادشهر خبر داد و افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال و ظرفیت ۵۰ متر مکعب انجام شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری‌های گلستان گفت: ایجاد پوشش خاک محل دفن سایت آزادشهر و بستن روزنه‌های بوجود آمده در مراکز دفن این سایت از جمله اقداماتی است که طی این یک سال گذشته انجام شده است.

وی یادآور شد: رسیدگی به فضای سبز محوطه در سایت پسماند آزادشهر، عملیات پرکردن کانال و گودال تجمع شیرابه در سایت آزادشهر، تعطیلی کامل مرکز ذفت جدید سایت آزادشهر و نتقال پسماندهای ریجکتی به سایت غربی استان و ساخت سکوی موقت انتقال پسماند ریجکتی در سایت آزادشهر از جمله کارها و اقداماتی است که در این مدت انجام شد.

ملک شاهکویی اظهار کرد: طی یک سال گذشته بیش از ۱۰۰ هزار متر مکعب شیرابه از سایت پسماند آزادشهر جمع آوری و به سایت آق قلا انتقال داده شد.