تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3770297
شناسه : 3770297
تاریخ :
دیدار نماینده ولی فقیه در مازندران با کودکان بی سرپرست ساری اقتصاد ایران: ساری - نماینده ولی فقیه در مازندران از مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست در ساری بازدید کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی شامگاه پنجشنبه در بازدید از مرکز طلوع مهرآرزوها شهرستان ساری (خانه نگهداری پسران بدسرپرست و بی‌سرپرست ۱۳ تا ۱۸ سال)، اظهار کرد: بهترین کار تربیت بچه‌انسان‌هاست و سرپرستی از فرزندان بی‌سرپرست و اشتراک عواطف به اینها نیاز مهمی است.

وی افزود: اینکه خلأ خانواده پر شود یک هنر است و خلأ محبت، عواطف، دلسوزی، امید و نشاط باید اینجا پر شود، هر کدام از این بچه‌ها در آینده شخصیت بسیار بزرگی می‌شوند.

آیت الله محمدی لائینی خطاب به پسران حاضر در این مرکز، گفت: خداوند اینها را وسیله قرار داده تا خدمت کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: ده‌ها هزار کودک بدتر از شما در بمباران غزه داریم که نه والدین و نه خیر دارند و نان برای خوردن ندارند پس شرایط شما خیلی بهتر است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: اینجا باید به تربیت دینی هم توجه شود و اگر توجه نشود به اینها خیانت شده است و اینجا حرف اول را باید دین، انقلاب اسلامی و شهدا بزنند عشق به شهدا و اهل بیت (ع) را باید در دل‌های اینها زنده کنید.

این مسئول در پایان یادآور شد: آموزش و قرائت دعای فرج و حفظ حداقل یک جز از قرآن اینها را از آسیب‌ها حفظ می‌کند.

گفتنی است: در پایان این بازدید، کیک تولد یکی از فرزندان مرکز طلوع مهرآرزوها بریده شد.