تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3770291
شناسه : 3770291
تاریخ :
آماده‌سازی اتاق VAR شهرقدس/جمعه؛ بازدید ناظر AFC از ورزشگاه اقتصاد ایران: ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیار روز جمعه از آخرین شرایط ورزشگاه شهدای شهر قدس برای میزبانی آسیایی سرخابی‌ها بازدید خواهد کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،  اتاق VAR ورزشگاه شهدای شهر قدس راه‌اندازی و تکمیل شده و آماده نصب تجهیزات است. قرار است فردا (جمعه) ‌ناظر AFC از آخرین شرایط این ورزشگاه برای میزبانی استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا بازدید کند.

پس از این بازدید کنفدراسیون فوتبال آسیا نظر نهایی خود را برای میزبانی سرخابی‌ها در این ورزشگاه خواهد داد و در صورت تأیید، دو نماینده کشورمان در آسیا از حریفان خود در شهرقدس پذیرایی خواهند کرد.

در روزهای گذشته،  جایگاه‌های خبرنگاران و میهمانان ویژه ورزشگاه شهدای شهر قدس مجهز به پرده جهت جلوگیری از گرما و نور و همچنین تجهیزات سرمایشی شده بود و همچنین با اضافه شدن به تعداد پروژکتورها نور ورزشگاه تنظیم و پارکینگ ورزشگاه  هم آسفالت شده است.

تیم فوتبال استقلال، روز 26 شهریور ماه در همین ورزشگاه میزبان الغرافه قطر خواهد بود و پرسپولیس هم دو هفته بعد از این تاریخ (دوشنبه 9 مهر) در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف پاختاکور ازبکستان می‌رود.

انتهای پیام/