تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3770283
شناسه : 3770283
تاریخ :
بازیکنان استقلال پشت جواد نکونام در آمدند اقتصاد ایران: بازیکنان استقلال تصویری از خوشحالی خود در کنار سرمربی این تیم را به نمایش گذاشتند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه: در شرایطی که شایعه تغییر جواد نکونام و انتخاب سرمربی جدید در استقلال مطرح شده و مدیران این باشگاه نیز به طور مشخص واکنشی نسبت به این موضوع نداشته و آن را تایید یا تکذیب نکرده‌اند، بازیکنان استقلال تصمیم به حمایت از سرمربی خود گرفتند.

بازیکنان استقلال که در روزهای گذشته تمرینات خود را زیر نظر جواد نکونام دنبال کردند و در تصاویر و خوشحالی‌های دو بازی ابتدایی فصل پس از گلزنی هم نسبت به او ابراز علاقه داشتند، اکنون به طور واضح از او حمایت کردند.

تمام بازیکنان استقلال و حتی خریدهای خارجی و جدید این تیم در یک استوری مشترک اینستاگرامی، تصویری از خوشحالی گل خود در فصل جدید همراه با جواد نکونام را منتشر کردند و به حمایت از او پرداختند.

بازیکنان استقلال همراه با تصویری از جواد نکونام منتشر کردند، در یک جمله به همراه قلب آبی‌رنگ نوشته‌اند: «همه با هم هستیم.»

استوری بازیکنان استقلال نشان می‌دهد که آنها موضع خود را نسبت به شایعه تغییر نکونام به طور کاملا مشخص اعلام نمودند و تاکید داشتند که در کنار هم به موفقیت می‌رسند.
 

بازیکنان استقلال پشت جواد نکونام در آمدند