تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3770269
شناسه : 3770269
تاریخ :
حضور باشگاه کارآفرینان در مسابقات جهانی یورو اقتصاد ایران: باشگاه کارآفرینان به عنوان نماینده ایران در مسابقات جهانی یورو کاپ اروپا شرکت خواهد کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه کارآفرینان به عنوان نماینده ایران در مسابقات جهانی یورو بیزینس کاپ اروپا در کشور ترکیه ( آنتالیا ) شرکت می‌کند. این رقابت‌ها با 28 تیم از برندهای مطرح جهان برگزار می‌شود و زیر نظر اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) است. این مسابقات از 21 مهرماه سال جاری تا 26 مهرماه در شهر آنتالیای ترکیه برگزار خواهد شد.

مرتضی جباری مدیر و موسس باشگاه کارآفرینان ایران درباره این مسابقات گفت: برای ورزش کارآفرینی کشور افتخار بزرگی است که در این رویداد جهانی، ورزشی و اقتصادی شرکت می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای ایران در این مسابقات جهانی باشیم. از همین جا از همه کارآفرینان علاقه‌مند به ورزش دعوت می‌کنم که همراه ما در این رویداد باشند. باشگاه کارآفرینان ایران در سال جاری برنامه‌ها و رویدادهای بزرگی را در پیش دارد که به زودی خبری خواهد شد.

لیست اولیه اعضای تیم فوتبال کارآفرینان ایران به شرح زیر است:

سیدحمید حسینی، میثم بهمنی، امید مطلبی، امید تابنده‌فر، سیدهادی حسینی، میثم جعفری فشارکی، مهدی احسانی، محمد گروسی، هادی شفقی، مهدی علیا، مهدی صالح‌پور، سجاد سلگی، مجید علیزاده، امیرحسین بهمنی و علیرضا صفاری.

انتهای پیام/