تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3770236
شناسه : 3770236
تاریخ :
رضایی: امیدوارم برای هشتمین بار قهرمان پارالمپیک شویم اقتصاد ایران: سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان گفت: ایران برای هفتمین بار در طول بازی‌های پارالمپیک با بوسنی و هرزگوین دیدار می‌کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان پس از برتری امروز(پنجشنبه) تیم کشورمان مقابل مصر در مرحله نیمه نهایی بازی‌های پارالمپیک با نتیجه 3 بر یک گفت: خوشبختانه توانستیم مقابل مصر به برتری برسیم و بار دیگر راهی دیدار پایانی شویم. مصر در ست سوم عملکرد خوبی داشت و کمی سریال هیجانی شد، اما در ست چهارم به بازی برگشتیم و حضورمان در فینال را قطعی کردیم.

وی افزود: مصر در سال‌های اخیر پیشرفت بسیاری داشته و شما دیدید که مقابل بوسنی هم توانست یک ست از این تیم بگیرد و در ست‌های دیگر هم نزدیک باخت.

رضایی در پایان در خصوص دیدار با بوسنی گفت: در شش دیدار قبلی که با بوسنی برگزار کرده ایم در آتن 2004 و لندن 2012 باخته‌ایم، اما در سیدنی 2000، پکن 2008، ریو 2016 و توکیو 2020 مقابل این تیم به برتری رسیده ایم. امیدوارم فردا هم آنها را ببریم و برای هشتمین بار قهرمان پارالمپیک شویم.

دیدار پایانی والیبال نشسته بین ایران و بوسنی و هرزگوین فردا جمعه ساعت 21 به وقت تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/